2004
engleski 5.1, njemački 5.1, francuski 5.1
engleski, hrvatski, slovenski, engleski za osobe oštećenog sluha, srpski

Re: DEADWOOD - 1. SEZONA / Deadwood - Season 1
w. hill, a ne spomenuti "warriors" i "juznjacku utjehu"! ok, tekst je star par mjeseci i vec smo ga komentirali, dobro si nahvalili seriju(kvalitetno i argumentirano) i cekam da ju pogledam!:)
Komentar: django 17.12.2006.

Nisam spominjao te filmove jer sam spominjao isključivo njegove westerne, i kao što sam rekao westernovski orijentirane akciće ;) A kako još nisam, sram me priznati, gledao ni "!Warriorse" ni "Južnjačku Utjehu", iako ovaj drugi imam već neko vrijeme kod kuće, ne mogu reći da li u njima ima western obilježja ;) :))
Komentar: Dragonrage 18.12.2006.

Nisan posta instant zaljubljenik u Deadwood, nekakako ispa mi je na prve dojmove dehidriran.
Unforgiven, film od Eastwooda Clinta, ima jednako tanku radnju i manovito dobro radi u toj svojoj jednostavnosti same radnje, a opet perpleksnosti filma, no koliko se tako pak može razvući jedna serija od koliko, dvi sezone.
Olyphant je dobar, možda nešto predvidljiv, McShane je ok, nekako možda ima previše mista za bančenje po seriji.
Komentar: sunny 18.12.2006.

Recenzija: DEADWOOD - 1. SEZONA / Deadwood - Season 1

Recenzija: DEADWOOD - 1. SEZONA / Deadwood - Season 1 DEADWOOD - 1. SEZONA
(Deadwood - Season 1)

Da vam budem iskren, od ove serije nisam očekivao previše. Zapravo nisam očekivao ništa, jer prije gledanja  o njoj nisam imao nikakve informacije, osim tek jedne stvari koja se na koncu ispostavila djelomično točnom. Dakle, kupio sam ju i pogledao iz dva prilično banalna razloga. Jedan je bio taj što je bila relativno jeftina (oko 250 kn), a drugi jer je Walter Hill bio spomenut kao jedan od producenata i redatelja. Walter Hill i Western u istoj rečenici u meni automatski izazivaju velika očekivanja.
DEADWOOD - 1. SEZONA / Deadwood - Season 1

Sjetite se samo izvrsnih westerna u njegovoj režiji "The Long Riders" i nešto slabiji, ali još uvijek dobar "Wild Bill, te westernovski orijentiranih akcića "Last Man Standing" i "Extreme Prejudice".

Stoga sam bio veoma znatiželjan, no zbilja nisam očekivao ništa posebno. No kao prvo, na kraju se ispostavilo da je Hill zapravo režirao samo prvu pilot epizodu i da sam ja bio pogrešno obaviješten kako je isti producent serije, no čak i unatoč tom početnom razočarenju moram priznati da mi je serija na kraju definitivno nadmašila očekivanja, te uz meni najbolje i najdraže serije "24" i "Rescue Me", postala jedna od najboljih serija koje sam u zadnje vrijeme gledao.

No odmah moram napomenuti kako Deadwood nije za svačiji ukus. Serija je krajnje realistična i brutalna, jer prikazuje sirovi i zbilja divlji, divlji (ne onaj Will Smithow), blatnjavi i krvavi zapad kakav je vjerojatno i bio. Likovi neprestano psuju, svaka druga riječ je pussy, fuck, bitch, cocksucker i sl. na što su se kritičari najviše i žalili, a ne manjka ni golotinje, što muške, što ženske, te mnogo krvi i mrtvih tjelesa. Po svakoj epizodi prosjek mrtvih je minimalno dvoje, a desi se da za dva trupla bude priređen tek jedan sprovod. Razlog je morbidan, kako i priliči surovosti života onog doba. Jedno su truplo naime pojele svinje.

Inače (pravi) producent i kreator serije je David Milch, jedan od autora uspješne policijske serije "NYPD Blue”, dok produkciju potpisuje kompanija HBO, što je čisti znak kvalitete, jer su serije njihove proizvodnje gotovo uvijek produkcijski veoma raskošne i skupe, npr. "Rome" i "Band of Brothers", a to je na gotovo svakom koraku vidljivo i u "Deadwoodu".

Radnja prve sezone počiva na povijesnim događajima (iako su u nekim stvarima dosta pogriješili), te su gotovo svi likovi bazirani na stvarnim osobama. Radnja se odvija 1876. godine, u malenom gradiću Deadwoodu, dva tjedna nakon što su Siuxi kod Little Big Horna izmasakrirali generala Custera. Gradić je ilegalno osnovan u predjelu Sjeverne Dakote, a kako nema šerifa u njemu vlada bezakonje pa njime vladaju loši momci. Tu se posebice ističe Al Swearengen (u izvedbi odličnog Iana McShanea), vlasnik saluna i javne kuće, kao i većeg dijela zemljišta u gradu. On tu prednost iskorištava do krajnjih granica, pa gradom cvjetaju prostitucija i kocka, kao i drugi poroci, alkohol i droga.

Kao što sam već napomenuo, Ian McShane, kojeg smo valjda svi uživali gledati kao trgovca antikvitetima Lovejoya u istoimenoj seriji, u svojoj ulozi totalno rastura. Kakav je to pokvareni i korumpirani gad. Lik kojeg obožavate mrziti, ali i lik koji će vas najviše nasmijati. Upravo on je zaslužan za najviše "F" riječi, a opet s druge strane, kako je serija odmicala, odnosno kako se sve više "ufuravate" u nju, ispostavit će se da taj tip unatoč tom svom gnjusnom ponašanju i nije tako loš. Jednostavno ga prihvatite takvim kakav jest, i njega i njegovu narav. Također valja izdvojiti Timothy Olyphanta ("Dreamcatcher") kao bivšeg šerifa Setha Bullocka. Totalno furiozan lik, i kao takav odlična protuteža pokvarenjaku Swearengenu. Od poznatijih imena valja svakako izdvojiti i Keitha Carradinea u ulozi Willd Billa, Powersa Boothea u ulozi Cy Tollivera, Brad Dourifa u ulozi Doca Cochrana, kao i još neka poznata lica.

Svakako vam preporučam da pogledate Deadwood, a neka vam preporuka bude i činjenica da je serija osvojila nekoliko prestižnih nagrada Emmy, kao i mnogobrojne nominacije za istu, te nagradu Golden Globe za najboljeg glumca u dramskoj seriji (a tko će drugi nego Ian McShane), a bila je nominirana i za mnoge druge nagrade.

« povratak Ivica Pustički