114 min
2003.
JANGHWA, HONGRYEON

Re: PRIČA O DVIJE SESTRE / JANGHWA, HONGRYEON
Zainteresirao si me definitivno. Bacit cu oko ovaj vikend.
Komentar: Gand 06.04.2006.

Gledao sam film u kinu na tjednu azijske kinematografije. Ovo nije horror, čistokrva drametina o obitelji u horror odjeći. Predobar film, sa kompleksnim krajem nakon kojeg treba malo promućkati jer prilično lagan film najednom postaje masivan skup informacija koje je teško najednom prožvakati nakon laganie koja je tomu prethodila... Svakako pogledati.
Komentar: Donnie Darko 06.04.2006.

baš bi htjela pogledat film....a Donnie, u kojem kinu je bio tjedan azijske kinematografije?
Komentar: SpOn 06.04.2006.

Karaman, u 12. mjesecu ako se dobro sjećam...
Komentar: Donnie Darko 06.04.2006.

Recenzija: PRIČA O DVIJE SESTRE  / JANGHWA, HONGRYEON

Recenzija: PRIČA O DVIJE SESTRE  / JANGHWA, HONGRYEON PRIČA O DVIJE SESTRE
(JANGHWA, HONGRYEON)

Nakon liječenja različitih duševnih i mentalnih smetnji uzrokovanih majčinom smrti i očevom novom ženidbom, dvije sestre se napokon vraćaju u roditeljski dom. Iako je bilo za očekivati da će jedni drugima pomoći u savladavanju potencijalnih kriznih situacija, dogodilo se upravo suprotno. Starija sestra Su-Mi, zaštitnički se postavljajući prema mlađoj Su-Yeon, vrlo često će dolazi u delikt s maćehom. Pogotovo stoga što baš nju tretira glavnim krivcem za svoje liječenje ali i za raspad obitelji.

PRIČA O DVIJE SESTRE  / JANGHWA, HONGRYEON

A čini se kako je njihova pomajka upravo savršena za sve vidove kavge… Ili nas to autori samo zavaravaju...Ovaj je film u medijima najavljivan uglavnom kao južnokorejska inačica horrora kakvi su primjerice japanski "Krug" ("Ringu", Hideo Nakata, 2001.) ili pak "Poziv koji ubija" ("Chakushin ari", Takashi Miike, 2004. – ovaj je film mlađi, no kod nas se prije pojavio na video tržištu i ubrzo nakon toga stvorio kult: op.ur.). Oni koji su povjerovali, vjerujem da su ostali razočarani, no oni neopterećeni inim paralelama, otkrili su u njemu jednu iznimno slojevitu dramu koje će se dugo sjećati.

"Priča o dvije sestre" izrazito je kompleksna obiteljska drama, koja uistinu ima što za ispričati. Odlikuje se iznimno malim brojem protagonista, neobičnom kamerom koja fokusira iz posve neočekivanih kutova, kao i mračnim i skučenim interijerom, čime se puno postiglo na stvaranju filmske konfuznosti i klaustrofobije. Ono što je posve neobično i nesvakidašnje jest da redatelj Kim Jee-Woon svoju dramu kombinira s nebrojeno mnogo elemenata horror i na taj način kalkulira s potencijalnim gledateljima, inteligentno izmičući svim žanrovskim odrednicama. Stvarno dobar film koji će itekako zainteresirati istinske filmofile, pogotovo one koji su u fazi otkrivanja moćne i u posljednje vrijeme vrlo kreativne azijske kinematografije.

« povratak Goran Čelig