Povjerenje za izradu glazbe dano je Harry Gragson Williamsu koji to isto i opravdao. Dirigirao je sa 75 članova Hollywood Studio Symphonya i nadgledao snimanje od 140 članova Abbey Road zbora iz Londona. Dobar rezultat je bio zajamčen. Williams je napravio mješavinu elektronike i klasične zborske glazbe koja je savršeno osvježila i razbila monotoniju sličnih, već odslušanih soundtrackova.
Gledajući film najviše ćemo primjetiti glavnu temu koja se provlači kroz cijelu radnju. Williams je imao na umu kako je ovo na prvom mjestu bajka, pa je takva i čitava glavna tema; nježna, i istovremeno snažna. Nažalost, slušanje ovog soundtracka bez filma kao „podloge“ jelo je bez začina, jer slušatelj nailazi na previše različitosti na uskom prostoru. U jednom trenutku melodija je jako spora i nježna, a već u drugom snažna i energična, što može zbuniti slušatelja slabije koncentracije.
Doprinos cijelom soundtracku dala je i Alanis Morissette pjesmom „Wunderkind“. Svojim je glasom i tipičnim emotivnih stilom, jakim vokalom uljepšala ovaj album savršeno se uklopivši u ovu bajkovitu zvučnu slikovnicu.
Zbog jako dobrog praćenja emocija kroz cijeli film dajem odličnu ocjenu, ali oduzimam jednu kokicu jer sam soundtrack, bez filma nije slušljiv. |