Načinom na koji je zamišljen, i što je važnije, realiziran, film bi komotno mogao stati pod opisnu kategoriju 'bolje ne može'. Riječ je o akcijskoj budalaštini koja ne puca visoko i ne shvaća se pretjerano ozbiljno, koja ničim ne odskače, ali u isto vrijeme nigdje ni ne zapinje. Bedasta je onoliko koliko je to podnošljivo, tj. onoliko koliko to može biti da ne bude potpuno glupa, a onoliko koliko to treba biti da se tih sat i pol vremena ipak odradi sa minimalnim moždanim kapacitetom.
Također je i adekvatno režirana, postavljena (naputovala se kamera više od one koja je pratila Ethana Hunta) i odigrana (posebice od strane Chrisa Evansa, koji očigledno ne može dugo bez kakve adaptacije stripa), dok nekakve scenarističke finese nema smisla ni tražiti u filmu ovog tipa. Izuzetak svemu tome je tragično loš negativac, koji izgovara rečenice na način na koji bi ih čitali sami sebi uzevši u ruke stripovski predložak, kojeg je Jason Patric odigrao kao da nije ni napustio okvire Diggleovog uratka.
Ako je suditi po ovome, akcijski kolovoz u domaćim kinima (još nas čekaju "Salt", "The Expendables" i "The A-Team") mogao bi čak biti podnošljiv, kao i možebitni nastavak kojeg je redatelj White već spominjao. No, dok je ovo prvo čak i ostvarivo (kucnimo o drvo), ovo drugo vezano je ipak uz zvijezdu vodilju hollywoodskih studija, profit, gdje su "Luzeri" imali performans blizak svom imenu, i vjerojatno si time zapečatili sudbinu. |