102 min
2009.
I Love You Phillip Morris

Recenzija: PHILLIP MORRIS, VOLIM TE / I Love You Phillip Morris

Recenzija: PHILLIP MORRIS, VOLIM TE / I Love You Phillip Morris PHILLIP MORRIS, VOLIM TE
(I Love You Phillip Morris)

Nakon prometne nesreće Steven Russell odluči više ne sakrivati činjenicu da je homoseksualac. Priopći to supruzi i odseli se na Floridu kako bi živio sa Jimmyjem, ali nedugo zatim shvati da, kako bi održao visok nivo života na koji se navikao, mora pribjeći prevarama. Kada napokon završi i u zatvoru, tamo upozna tihog i povučenog Phillipa Morrisa, u kojeg se zaljubi. Nakon izlaska iz zatvora vraća se starom načinu života, što Phillipu ne odgovara.

PHILLIP MORRIS, VOLIM TE / I Love You Phillip Morris

Iako je svoju premijeru imao još na lanjskom Sundanceu, sa redovnim prikazivanjem na američkom tržištu film ima dosta problema. To se jasno vidi iz broja odgoda koje je imao u posljednjih šest mjeseci glede početka distribucije (trenutno je na rasporedu negdje u listopadu ove godine), dok po tom pitanju nešto više sreće ima domaća publika.

Film je imao potencijala postati nešto poput nadasve šarmantnog i lepršavog pogleda na život prevaranta Franka Abagnalea, ali je Russellova biografija, koju potpisuju autori Zwigoffova "Bad Sante", jedna nefokusirana priča koja ni sama ne zna da li je tu riječ o samom prevarantu i njegovim prevarama ili pak o ljubavi natuknutoj naslovom (koja gotovo samo na tome i ostaje), i u kojoj ni u jednom trenutku nije prisutan osjećaj da sve to skupa vodi nečemu osim spajanju epizoda u nekakvu krnju cjelinu. Cjelinu koja k tome svojim skokovima zna biti i pomalo naporna usprkos svom nevelikom trajanju.

Osim što snosi krivnju za to što svom potencijalu unatoč film nije zasjao kako je mogao, autorski je dvojac kriv i za debelu neiskorištenost Ewana McGregora, koji se u ovakvom tipu filma izvrsno snalazi. Ono što film diže iz gliba je tek Carrey - koji je izvrstan izbor za ulogu - te povremeni uspjeli bljesak nakon kojeg samo očekujete nešto više, da bi se nakon njih nekoliko puta uzastopce osjetili, hm, prevarenima. Ukoliko vas zanimaju Russellove putešestvije, radije pročitajte članak o dotičnom na Wikipediji; dosta je zabavniji i oduzet će vam svega pedeseti dio vremena koje bi utrošili u gledanje filma.