Re: DOBRODOŠLI U ZEMLJU ZOMBIJA / Zombieland
pravi rokenrol film ...odlična zabava,a posebno pojavljivanje Billa Murraya,baš pogođeno...Bill ipak nije zombi hehe..
Komentar: motusvitaest 03.01.2010.

Recenzija: DOBRODOŠLI U ZEMLJU ZOMBIJA / Zombieland

Recenzija: DOBRODOŠLI U ZEMLJU ZOMBIJA / Zombieland DOBRODOŠLI U ZEMLJU ZOMBIJA
(Zombieland)

Nakon apokalipse koju prouzroči mutirani virus kravljeg ludila, većina svjetske populacije pretvori se u zombije. Među rijetkima nepogođenima nađe se Columbus, koji slijedeći strogo definiran set pravila za preživljavanje želi doći do svojih roditelja. Na svom putu naiđe prvo na Tallahassea, a zatim i na sestre Wichitu i Little Rock te se svi zajedno upute prema obali ne bi li našli sigurno utočište.

DOBRODOŠLI U ZEMLJU ZOMBIJA / Zombieland

Prvo razvijan još 2005. godine kao televizijski pilot, "Zombieland" se pretvorio u dugometražni film po uzoru na "Shaun of the Dead", zaradivši pri izlasku u distribuciju pohvale publike i kritike te usput i pristojnu svotu novca. Od danas igra i u domaćim kinima, a jedina veća zamjerka zapravo i nema veze sa samim filmom. Radi se naravno o još jednom prijevodu naslova u domeni 'na-granici-imbecilnog' pod kojim se kod nas prikazuje - "Dobrodošli u zemlju zombija".

Da ne duljim, riječ je o brzopoteznoj zabavi koja ne slijedi uvijek postulate (pod)žanra, ali koja zbog toga nije ništa manje primamljiva. Dapače, raspojasani Harrelson sa 'čudnim smislom za humor kad su u pitanju zombiji' više će puta iskoristiti zavidne atletske sposobnosti zombija ne bi li 'uživao u malim stvarima', potrebnim da u svijetu u kojem je okružen zombijima ne bi poludio, te pritom više nego dobro zabavio publiku. Ili da preformuliram, duha ovom filmu ne nedostaje ni jedne jedine sekunde, a kao što će nam još jednom pokazati Harrelson, ne manjka mu ni srca. U jednoj mi je sceni naime, posve neočekivano za film ovakvog tipa, gotovo suza krenula na oko. A i kako ocijeniti film ikako drukčije nego dobrim kad se u njemu jedan Bill Murray odriče "Garfielda"...? Bezrezervna preporuka.