Ivan Herceg, Ivan Djuricic, Ivan Glowatzky, Hrvoje Keckes, Enes Vejzovic, Olga Pakalovic, Zarko Potocnjak, Helena Buljan, Damir Loncar
Interfilm & HRT
106 min
2007
Pjevajte nešto ljubavno

Re: PJEVAJTE NEŠTO LJUBAVNO / Pjevajte nešto ljubavno
film je ok, smeta me nepotrebno psovanje u svakoj trecoj recenici u pocetku filma, i sam kraj kako i sam kazes, koji je iz komedije okrenuo stvar u nekakvu socijalu. ne znam zasto je tesko film koji je zapoceo kao komedija, u takvom tonu i zavrsiti.... ovim film nije nista "pametniji".
Komentar: Gand 14.03.2008.

Malo me žalosti što su dodatci (odnosno intervjui sa glumcima) puno bolji i duhovitiji od filma.
Komentar: Facaa 15.03.2008.

Pa da, jos samo jedan dokad da je film imao potencijala za vise dosege.
Komentar: Yogi 16.03.2008.

Recenzija:  PJEVAJTE NEŠTO LJUBAVNO / Pjevajte nešto ljubavno

Recenzija:  PJEVAJTE NEŠTO LJUBAVNO / Pjevajte nešto ljubavno PJEVAJTE NEŠTO LJUBAVNO
(Pjevajte nešto ljubavno)

„Pjevajte nešto ljubavno“ film je Gorana Kulenovića (režija / scenarij) koji bi vam mogao biti poznat po radu na sitcomu „Bitange i princeze“. Film je inače najavljivan kao “prvi hrvatski rock 'n' roll film“ a krajem prošle godine, odmah po izlasku, pokupio je dvije nagrade i to: nagradu publike na filmskom festivalu u Motovunu te nagradu za najbolji film po izboru publike filmskog festivala u Puli.
 PJEVAJTE NEŠTO LJUBAVNO / Pjevajte nešto ljubavno

Radnja filma prati Struju (Ivan Herceg), Marija (Ivan Đuričić), Denija (Ivan Glowatzky) i Žlajfu (Hrvoje Kečkeš) - članove rock benda „Kad je prljavi Harry sreo prljavu Sally“ koji su u bendu svatko iz svojih interesa, a zajednička im je misija skupiti tisuću eura da bi mogli financirati snimanje albuma u studiju. Struja je beskompromisni rocker čija je soba oblijepljena posterima rock legendi, svira gitaru i donekle je glavna figura ovog filma. Mario je pak štreberski tip na klavijaturama uvijek spreman na kompromise i tu je prvenstveno zbog glazbe.
Ljepuškastog Denija ne zanimaju ni bend ni glazba, već ono što dobiva činjenicom da je u bendu – slavu i žene. Do 30-e želi spavati s 81. ženom. Žlajfa, bubnjar, je stalno u sukobu s načelnikom Sinišom (Enes Vejzović) koji mu je konstantno za petama zbog čestog posjedovanja marihuane, a životni mu je san udarati po bubnjevima vještinom Chaka Joea, bubnjara „jebeno dobre britanske grupe Jumpin' Joe & the Motherfuckers“, koja, prema Googleu – ipak ne postoji.

Kao što sam već spomenuo, dečki su u potrazi za novcem, a u nedostatku drugih opcija, Mario predlaže svirku na svadbi. Kako bi to za njega značilo podilaženje vlastitim uvjerenjima, Struja odlučuje progutati ponos i otići bivšoj djevojci Anji (Olga Pakalović) te je zamoliti da mu pozajmi određeni novčani iznos. Ona nema novaca, no međutim, ima vijest – trudna je. Zbog toga Struja počne vagati dali da joj se vrati ili ne. Na kraju se odlučuje da hoće, no već je prekasno. Sutradan sviraju na svadbi za koju su teškom mukom uvježbali red šlagera i pjesama za „velike hrvate“.

I tu radnja prilično nepotrebno mijenja smijer i iz solidne komedije prelazi u nekakav wannabe krimić sa nekoliko ispaljenih hitaca, teških riječi izgovorenih „drama queen“ tonom te kojom prolivenom kapi krvi.

Likovi u filmu, kao ni glumci koji ih tumače nisu suviše uvjerljivi. Razlog tomu je što se 75% humora u filmu svodi na sočne psovke i zagrebački sleng koji je često uvjerljiv isto koliko i Sanader dok nas uvjerava da „Nasilje nad ženama nije cool.“, jer se u biti koristi službeni književni s (pre)naglašenim „kaj“ , pokojim slengom ili inverzijicom slogova unutar riječi. A glumci – što se glavne postave tiče najneuvjerljiviji je definitivno onaj koji bi morao biti najuvjerljiviji – Ivan Herceg (Struja). Ivan Đuričić i Ivan Glowatzky su solidni, a Hrvoje Kečkeš ni ovaj puta nije razočarao. Osim što iznimno neuvjerljivo „svira“ bubnjeve, jedini izgleda kao lik koji bi zaista mogao biti u rock bendu. Stara garda – Žarko Potočnjak, Josip Marotti, Zdenka Hersak, Stojan Matavulj i Damir Lončar povukli su dovoljno i odigrali na razini. U manjim, usputnim ulogama našla se i postava Hladnog Piva a najgoru ulogu u filmu ostvario je, ni manje ni više, nego - glazbeni kritičar Aleksandar Dragaš. Statisti u filmu (publika na svirkama) su također prilično loše odabrani tako da se scene u kojima se pojavljuju definitvno možemo svrstati u najgore trenutke filma.

Na kraju epiteti „rock filma“ i „komedije“ kojima se ovaj film krasi prilično su relativni. Ako se željelo prikazati pokušaj probijanja mladog benda i nekakve situacije aktivnih pripadnika rock scene to je učinjeno prilično mlako, ušminkano i – već smo zaključili – neuvjerljivo. A film će vam opravdati predznak komedije tek uveseljavaju li vas tone pravih, hrvatskih psovki, jer, osim toga, dobit ćete tek pokoju smiješnu situaciju. Uz ovu činjenicu zanimljivo je istaknuti da je film, uz HRT, sufinanciralo i Ministarstvo kulture Reublike Hrvatske. Možda vam je ovo seciranje zazvučalo kao pokapanje filma, no ono to nije. Vaš je autor proveo bezbrižnih sat i pol uz ovaj film, solidno se zabavio i nakon toga nije imao osjećaj vremena bačenog u vjetar. Ali da je moglo mnogo, mnogo bolje – moglo je. Ta prokleta posljednja četvrtina...
« povratak Marin Zdelar