>>"nakrcano flashbackovima od kojih određen dio nema previše smisla"
E, s ovim se slažem.

U onom drugom odlomku zapravo ni nisam skužio jesi li ti sad glumce popljuvao ili pohvalio :)
U svakom slučaju, nisi spomeno Bettynyja. On je meni bio zakon. K'o neki pravi luđak.
Komentar: Delboy 22.05.2006.

Re: DA VINCIJEV KOD / The Da Vinci Code
Ne bih se slozila sa tvojom recenzijom.. film nije ubitacno dosadan niti rastegnut. Treba stavit 600 stranica u 2 sata i mislim da je to napravljeno dobro. Jedino mi je predkraj rastegnuto malo ali tada je film gotov, sve je razrijeseno pa nema sto biti napeto.

"Da ovako visoku ocjenu nečim i opravdam"
Koju visoku ocjenu?
Uglavnom, mislim da je 2,5 ocjena premalo.
Komentar: Ravenlea 23.05.2006.

Re: DA VINCIJEV KOD / The Da Vinci Code
Mene isto fascinira kad ljudi žele da se kompletna knjiga prenese u 2 sata filma.
Isto tako me jako zanima koji djelovi filma nisu ljudima jasni, pa sve je rečeno, bez nekakvih sivih zona, doslovno prikazano i za "najzahtjevnije".
Komentar: Dar 23.05.2006.

Re: DA VINCIJEV KOD / The Da Vinci Code
Ja ne kuzim Ravenleu i Gospoda kad vuku paralelu s ovom recenzijom i knjigom. Recenzent je lijepo rekao da nije citao knjigu, znaci nije ocekivao da se knjiga prenese na platno, vec covjek daje cisto subjektivno vidjenje filma rasterecen bilo kakvog predloska.

Ja sam recimo knjigu citao, i film mi je za razliku od knjige totalno dosadan. Slazem se potpuno s Lukom u tome. Cak i dijelovi u kojima se desava nekakva akcija, jurnjava Smartom kroz Pariz, bijeg dzipom kroz sumu, bijeg blindiranim kolima iz banke... i da ne nabrajam, izvedeno je ocajno dosadno. E pa ako jurnja vozilima ne moze izgledati napeto, sto polazi za rukom i totalnim smecima od filmova :-)) onda je stvarno u pitanju Howarodva neumjesnost da stvori atmosferu. Usporedite samo Howardov "Cinderella Man" i Clintovu "Milion $ Babe". Isti seting, a tako razliciti filmovi. Howard se moze sakriti iz Clinta. Ergo: IMO film je upropastio Howard.
Komentar: Gand 24.05.2006.

Re: DA VINCIJEV KOD / The Da Vinci Code
Meni atmosfera filma Da Vincijev kod nema veze sa jurnjavom automobila i akcijom. Atmosfera filma temelji se na osnovnoj ideji i njenom polaganom razotkrivanju. A ona nema veze sa autima i pucnjavom već sa Isusom, Svetim gralom, Marijom Magdalenom, Da Vincijem, simbolima, tajnim društvima i sl.
Spočitavanje Howardu da nije napravio uzbudljivu jurnjavu automobilima u ovakvom potpuno nebitnom kontekstu meni je jednako kao da netko spočita da nema scena eksplicitnog seksa. :-)
Pogrešno je ocjenjivati film sa stajališta nekoga tko je pročitao knjigu i pored toga zna puno o tematici. Naravno, njemu film ne donosi ništa novo, i naravno, čak ga iritira sporost otkrivanja nekakve radnje pa bi htio malo više akcije.
Ja promatram film sa stajališta prenošenja osnovne ideje cijele ove teorije, i mislim da je to korektno odrađeno.
Komentar: Dar 24.05.2006.

Re: DA VINCIJEV KOD / The Da Vinci Code
Ja kazem da u filmu nema one ješke koja te drzi napetim ČAK niti u scenama gdje po difoltu toga mora biti (zato navedoh akcijske scene s autima), a kamo li tamo gdje ih je trebalo biti ako se mislilo dostojno pratiti pricu. Uzbudljivije mi je odradjen svaki marti Misterija strip s epizodom o Templarima nego li ovaj film. Sva se napetost ocituje kroz tu i tamo priguseno svjetlo, a ne kroz liniju price. Steta. Na zalost ne mogu zamisliti kakav bi mi film bio da nisam citao knjigu, no manje vise se slazem s Lukom, koji knjigu pak nije citao. O samoj tematici znam dovoljno, ne previse, ali meni tematski film nije lose odradjen. Jedino lose u filmu je tromost kojom se prica vuce. Jesi igrao koju avanturu ikad na PC-ju? Vise te ufura prica u jednom "Still Lifeu" nego u ovom filmu, mada je ajmo reci, seting identican. Imas hint koji te vodi prema drugom hintu, i tako do rijesenja. U knjizi je to do yaya, scenario je korektno adaptiran i ukljucio je sve sto treba za razumjevanje price, ali je IMHO rezirano katastrofalno.
P.S.
I da, nema sexa a sva se radnja vrti oko toga jel ga bilo izmedju Isusa i Magdalene. :-))))))))
Komentar: Gand 24.05.2006.

Re: DA VINCIJEV KOD / The Da Vinci Code
Ipak bi se složio sa Gospodom i Ravenleom. Ja sam tek počeo čitati knjigu, i već mi je na početku dosadna. Cijelo ono opisivanje puta do Louvrea mi je dosadan zato jer je opisao svaki centimetar puta. Tek sam počeo čitati, tako da se nadam da će postati malo zanimljivije.
Howarda ne bi htio pljuvati, a ni hvaliti. Mogao je to puno bolje napraviti. Da, ono natjerivanje Parizom je doista mlako snimljeno. Ali je ipak snimljeno. :)
Meni je Hanks bio baš dobar u svojoj ulozi. I Reno također. :)
Komentar: Delboy 24.05.2006.

Re: DA VINCIJEV KOD / The Da Vinci Code
Film je i IMO neizmjerno mlako režiran bez ikakvog osjećaja i mašte. Naravno ne očekujem da metci lete na sve strane, ali istina je da se sa sposobnim redateljem može napravit i neizmjerno napet triler bez kapi akcije. Čak niti upotreba već spomenutog prigušenog svijetla nije loša stvar za stvorit atmosferu, ali kad ti netko plati nekoliko milijuna da režiraš film valjda se potrudiš da posao odradiš što bolje, a ne samo odradiš posao. Ako je to tvoj kreativni maksimum onda stvarno ne zaslužuješ reputaciju koju uživaš, a bome niti honorar i postotak koji će ti biti isplaćeni...
Komentar: lovi 24.05.2006.

Re: DA VINCIJEV KOD / The Da Vinci Code
Postao je trend pljuvat po DVK. Ko vise, taj veca faca. ;)
Komentar: Ravenlea 25.05.2006.

Re: DA VINCIJEV KOD / The Da Vinci Code
Knjigu nisam pročitao, počeo sam ali ostavio nakon par strana - izgledala je prilično dosadna. Film je pak bio zanimljiv...Znao sam otprilike što DVC nudi svojim viđenjem povijesti...Radnja je izrazito predvidljiva.Barem što se potomaka tiče...Ali ono, OK je za pogledat. I film jest dosadan u nekim djelovima.