Miramax Int.
72 min
2003
Engleski
HR, BiH

Re: TRI AMIGOSA / The Three Amigos
Slažem se da je Pablo legenda, njegov nastup sam odgledao par puta. Mislim da si krivo skužio Carlosa. Meni se učinilo da je bio ironičan što se tiče potpore rata u Iraku. Ali sad si mi probudio crvića sumnje, pa ću morati opet pogledati njegov nastup.
Komentar: j@str=b 03.05.2006.

Recenzija: TRI AMIGOSA / The Three Amigos

Recenzija: TRI AMIGOSA / The Three Amigos TRI AMIGOSA
(The Three Amigos)

Tri Amigosa, komedija u tri čina zapravo je tek snimljeni nastup trojice latino-američkih stand-up komičara, Carlosa Mencie, Pabla Francisca i Freddya Sata uz dosnimljenu uvodnu i odjavnu scenu. Tri čina kažemo jer je riječ o trojici komičara, nastupom i temama sličnih, ali u drugu ruku apsolutno suprotnih jedan drugome.

TRI AMIGOSA / The Three Amigos

Najprije da riješimo pitanje režije. Naime, režija u ovome filmu ne postoji. Postoji, ali se svodi na nekoliko šabloniziranih izmjena također šabloniziranih kadrova. Za ovaj rutinski posao odrađen bez imalo mašte zaslužan je C.B. Harding, televizijski redatelj koji je televizijski očito sa razlogom. No ovo nije film od kojega očekujemo neke stvari koje očekujemo kod “klasičnog” filma. Ne očekujemo odličnu režiju, odličan scenarij, odlične glumce, iako se tri glavna protagonista počesto iskuzuju i svojim zavidnim glumačkim umijećem.

Carlos
Pablo

Prvi dio ovoga 72 minute dugačkoga filma pripao je Freddyu Satu, komičaru koji svoju inspiraciju uglavnom crpi iz svoga oca uz neizostavno ismijavanje određenih prototipa o latino-amerikancima (kao i sva tri “amigosa”). Iako njegov nastup sasvim solidan ne možemo reći da će ostati upamćen po nečemu posebnome. Ne kažemo da je to bilo najbolje što Freddy može, ali je zato najviše što pokazuje u ovome nastupu, što opet nije loše.

Drugi i središnji dio filma pripada, prema mišljenju vašega autora, uz Chris Rocka i još nekolicinu mu kolega, najboljemu komičaru današnjice. Iako jedini od trojca čiji nastup sam poznavao još od prije, točnije po nastupu iz 2000. na Comedy Centralu, unatoč samo neznatno izmjenjenom nastupu, Pablo je još uvijek čovjek koji će iz vas uvijek i u svakoj situaciji izvući smijeh. Ismijavanje boy-bendova i nekih poznatijih latino pjevača te obrade njihovih pjesama Pablova su baza. Vrhunac nastupa svakako je imitacija hrapavoga glasa, tzv. preview voice, kojega imamo priliku čuti na mnogim trailerima za filmove. Uz to idu i imitacije brojnih slavnih akcijskih junaka, što u kombinaciji sa već spomenutim preview glasom i nevjerovatnim dočaravanjem pokreta stvara dojam gledanja stvarnog trailera. Jednistven, inovativan i maštovit jedine su riječi kojima možemo i kojima je zapravo potrebno opisati Pablov nastup.

Nakon što Pablo siđe sa pozornice, jednostavno rečeno, kola krenu nizbrdo. Iako Carlos Mencia po mnogim karakteristikama čak i bolji od svojih kolega, previše politike spušta mu ocjenu za nekoliko bodova. Baza Carlosove komedije je njegova majka i odrastanje u mnogobrojnoj obitelji. Od toga teme se proširuju na seks, pa tako možemo reći da je Carlos i najvulgarniji od trojke, što je toliko izraženo da bi mnogima moglo i zasmetati. Ipak sve dobro što napravi tokom svoga nastupa uništeno je tokom zadnjih nekoliko trenutaka, koji su zapravo isti kao i prvih nekoliko trenutaka, ali tada još toga niste svijesni.

Potpora ratu u Iraku, ismijavanje anti-ratnih prosvjednika i neizmjerno hvaljenje svega američkog do granice nepodnošljivog i iritantnog razlog su iz kojega film dobiva znatno nižu ocjenu nego što su bi to inače zaslužio ili što bi to zaslužila prva dvojica, pa i on sam središnjim dijelom svoga nastupa.

Ovo je film koji će u vama izazvati smijeh na svakom koraku, daleko češće nego današnje Hollywoodske komedije. Jedini problem je to što će vam konačan dojam filma biti daleko niži zbog nekoliko, u komediji potpuno nepotrebnih izjava, ali samo ukoliko vas takve stvari i inače iritiraju. Sve u svemu odlična komedija čija je ocjena daleko niža od zaslužene zbog samo nekoliko rečenica koje je teško ignorirati.

Freddy
« povratak Vilim Pavlović