slažem se s recenzijom...baš mi je bilo gušt gledat one podvodne scene

Film je stvarno iznenađujuće dobar, a Jessica Alba izgleda prejebeno.

4/5.
Komentar: jeannot_moore 20.07.2007.

Recenzija: OPASNO PLAVETNILO / Into the Blue

Recenzija: OPASNO PLAVETNILO / Into the Blue OPASNO PLAVETNILO
(Into the Blue)

Ne pretjerano uspješni i manje-više dekintirani tragač za podmorskim blagom Jared zajedno sa djevojkom Sam čeka priliku života. Ona mu se pruži kada naiđe na nešto što nalikuje ostacima mitskog broda Zephyr, koji je prema legendama prevozio goleme količine dragocjenosti u Francusku, a koji je ujedno ostavljen na pučini zajedno sa svim tim dragocjenostima.

OPASNO PLAVETNILO / Into the Blue

Paul Walker i Jessica Alba. Preplanula mišićava tijela. Pirati i legende o istima. Potraga za davno izgubljenim blagom. Letimičan pogled na sinopsis filma, kao i na glumačku ekipu, ne odaje pretjerano konačnu kvalitetu ovog filma. Dodamo li ovom idiličnom okruženju štogod izgubljenog kokaina i gnjevnih vlasnika koji očajnički žele svoju robu natrag, situacija obećava još i manje nego prije.

Usprkos ovakvim predispozicijama, filmu mogu malo toga prigovoriti. Istina, natrpano je tu osim navedenoga svega i svačega, automobilskih potjera, ugriza morskih pasa, (ne)očekivanih obrata, natjeravanja pod morem, otmica, ubojstava, ali i idiličnih kadrova ronjenja i vizualnog uživanja u ljepotama morskog dna, morskih akrobacija te jedne gužve u diskoklubu. Na prvi pogled definitivno kupus koji ne bi željeli gledati unutar jednog filma.

Ali, samo na taj prvi pogled. Jer su svi ti elementi nekim čudom ispali čak i ovako na hrpi prilično uvjerljivo i gledljivo. Nema što, ovom su se filmu zvijezde očito poklopile na najbolji mogući način te su u konačnici sporije, ljubavničko-sanjarske sekvence napravile jako dobru protutežu onim nabijenim adrenalinom. Naravno, što slabiji film očekujete, to će vam vjerojatno ovakav kakav jest biti prihvatljiviji. Meni je barem bio.

Nek se zna, ne držim puno ni do Albe ni do Walkera. Isključivo tjelesna pojavnost bi na nekakvoj skali kvaliteta koje se cijene kod glumaca bila možda ne na posljednjem mjestu (naglasak na 'možda'), ali bi svakako bila tu negdje. Ipak, film sam, ne zanemarujući tu činjenicu, odgledao prilično glatko, što bi mu bio daleko najveći plus. Možda nema glumačkih bravura ni suptilnosti unutar scenarija, ali bila bi notorna laž kada bih rekao kako se u dva sata nisam zabavio. I to puno više negoli sam očekivao.