Re: KLJUČ TAJNI / The Skeleton Key
Nije imao vremena da podbaci, pojavljuje se u sjedećem ili ležećem položaju u nekoliko navrata i to je to.
Komentar: DarkMauL 03.02.2006.

Recenzija: KLJUČ TAJNI / The Skeleton Key

Recenzija: KLJUČ TAJNI / The Skeleton Key KLJUČ TAJNI
(The Skeleton Key)

Nezadovoljna odnosom bolnice u kojoj radi prema pacijentima, bolničarka Caroline Ellis odluči se brinuti za Bena Devereauxa, starca iz New Orleansa koji nakon infarkta ostaje oduzet. Nedugo nakon dolaska joj pažnju privuče čudan odnos koji prema Benu ima njegova supruga Violet pa Caroline, nakon što otkrije zagonetnu sobu u kući Devereauxovih i rituale koji su se tamo odvijali prije mnogo godina, počinje sve više i više sumnjati kako je Violet na neki način odgovorna za Benovo stanje.

KLJUČ TAJNI / The Skeleton Key

Odlučna da iza sebe ostavi dosad zarađenu reputaciju glumice koja nastupa gotovo isključivo u romantičnim komedijama, glumica Kate Hudson je kao svoj slijedeći projekt izabrala nešto potpuno drugačije. "Ključ tajni" križanac je svoje vrste, film u kojem se naziru elementi suzdržanog whodunnit filma sa ublaženom horror notom zajedno stopljenih u cjelinu pričom o stanovitom hoodoo čaranju, zastrašujućom pojavom onoliko stvarnom koliko joj sami dozvolite.

Osim nabrojanog, "Ključ tajni" iznimka je koja potvrđuje svima znano pravilo o prvim mačićima i vodi kao sredstvu u koje se isti bacaju. Naime, iako se baš po ničemu ne odvaja od prosjeka, čak ni u medijima bombastično najavljivanim krajem, za film se isto tako ne može reći da je ozbiljnije podbacio.

Priča je dovoljno intrigantna da usprkos porivu da odustanete od daljnjeg gledanja filma koji se tu i tamo zna pojaviti to ipak ne napravite, glumci su redom na visini zadatka (pri čemu jednostavno ne mogu ne spomenuti Petera Saarsgarda, tipa kojem uspijeva uvijek biti tako istim, a tako različitim), navodno spektakularni kraj je prilično zadovoljavajući, a Softleyeva režija pozitivno nenametljiva.

Sve u svemu, radi se o prilično gledljivom djelu iz domene 'pogledani, a brzo zaboravljeni' koji nije napravio nikakav revolucionaran pomak u karijeri Kate Hudson, a kamoli gledano iz bilo koje drugačije perspektive. Film za jedno gledanje, ali ništa više od toga. S druge strane, u moru filmova koji ne zaslužuju niti toliko, to mu je ujedno i dovoljna preporuka.