• TV spots
• International exploration poster gallery
• Trailers ("Layer Cake", "Hitch", "D.E.B.S.")

Recenzija: KUNG FU FRKA / Kung Fu Hustle

Recenzija: KUNG FU FRKA / Kung Fu Hustle KUNG FU FRKA
(Kung Fu Hustle)

Nakon propalog pokušaja da na sebi svojstven način nauče pameti stanovnike siromašne Ulice Svinjac, banda Sjekiraša prisiljena je potražiti alternativno rješenje – unajmljivanje profesionalnih ubojica/majstora kung fua. Istovremeno, mladić Sing se zajedno s prijateljem nastoji se pridružiti Sjekirašima, a spreman je na dokazivanje svake vrste kako bi postigao svoj cilj.

KUNG FU FRKA / Kung Fu Hustle

Iako iza sebe ima zavidnu brojku od šezdesetak naslova u kojima je prvenstveno glumio, a neke od njih i pisao te režirao, filmaš Stephen Chow postao je planetarno popularan kada je njegov "Shaolin Soccer" skrenuo na sebe pažnju postavši najgledaniji hongkonški film svih vremena. Kombinirajući najvažniju sporednu stvar na svijetu, strast zapada sa vještinama hrama Shaolin, legendarnog učilišta čije ime čak i na Zapadu ne prolazi neprimijećeno, Chow je složio beskrajno zabavan film, i velika većina publike naglo se zaželjela još.

Želje su im uslišane kada je Chow plasirao svoj novi film, kung fu spektakl "Kung fu frka". Kako je film oborio rekorde gledanosti koje je postavio njegov prethodnik, za očekivati je bilo da se i kvaliteta proizvoda podigla na višu razinu. Ta su očekivanja bila u potpunosti opravdana, budući da je "Kung fu frka" bolji film od "Shaolin Soccera" na svim zamislivim poljima.

Jednostavno, film nudi sve. Ima tu vrhunske komedije, izvrsne akcije, štono bi se reklo 'na lopate', perverzno dobro koreografirane i vizualno ispolirane do najmanjeg detalja, i možda rijetkog, ali upečatljivog emotivnog trenutka. Doduše, silna ekstravagancija (trčanje u maniri Ptice Trkačice, ponekad preduge akcijske sekvence) povremeno zna zagušiti film i u određenoj mjeri poništiti efekt netom viđene - uglavnom briljantne - akcijske sekvence ili uzdrmati temelje neke vrhunske šale, još jednom - uglavnom briljantne. Da se barem malo suzdržao u prikazu navedenih, posebno pri smirenijim, onim ne pretjerano akcijski orijentiranim dijelovima, film bi bez imalo zadrške ocijenio odličnim. Poradi pretjerane zanesenosti, ipak ocjena niže.

Količina dodataka je za tipično ogoljena domaća izdanja, na sasvim pristojnoj razini. Od veće količine promotivnih spotova i galerije plakata, do dokumentarca na temu 'making of' i polusatnog intervjua sa zvijezdom filma Stephenom Chowom, gdje bi prosječni (ne)poznavatelj proizvoda iz radionica u Hong Kongu – ja prvi - mogao bespomoćno gledati u ekran iščekujući kakvo pitanje posvećeno isključivo ovom filmu, DVD bi svakako valjalo ocijeniti kao iznadprosječno izdanje. Da se razumijemo, dodaci nisu kvalitetom ni blizu samom filmu, ali svejedno pružaju zanimljiva sat-dva koja ćete utrošiti kako bi ih pogledali.