>>Vrlo kratka recenzija.

Re: STRANPUTICA / Sideways
Inače se poprilično slažem s tvojim mišljenjem o filmovima. Ovdje se razilazimo. Po meni je ovo čista petica. Svakako pogledati; nekoliko puta.
Komentar: Chris Stevens 23.07.2006.

Recenzija: STRANPUTICA / Sideways

Recenzija: STRANPUTICA / Sideways STRANPUTICA
(Sideways)

Tjedan dana prije sudbonosnog 'da', najbolji prijatelji Miles i Jack krenu na putovanje kalifornijskim vinskim poljima. Dok Miles ima pažljivo isplaniranu rutu zajedničkog tjedna, koja uključuje bezbrojna kušanja lokalnih vina i igranje golfa, Jack je nešto opušteniji i razuzdaniji te mu se aktivnosti vrlo lako prilagode trenutku. Pravo putovanje kreće kada budući suprug Jack naiđe na privlačnu Stephanie, a depresiji sklon Miles počne razvijati odnos sa konobaricom Mayom.

STRANPUTICA / Sideways

Početni negativan stav prema ovom filmu započeo je vjerojatno puno prije negoli se autor Alexander Payne počeo njime ozbiljno baviti. Dogodilo se prilikom gledanja također hvaljenog filma "About Schmidt" zbog kojeg i dan danas zakolutam očima kad čujem nebrojeno puta ponovljenu rečenicu Jacka Nicholsona "Dear Ndugu…". Film mi je bio izrazito naporan, a vrijeme koje mi je trebalo da ga ogledam do kraja se činilo kao vječnost. Srećom, gadno sam se prevario u svojim očekivanjima.

Iako je uvodnih petnaestak minuta sugeriralo kako će konačni dojam biti sličan onome o gospodinu Schmidtu, nakon postavljanja stvari i upoznavanja sa likovima, njihovim vrlinama, manama i navikama, krenuo je izvrstan film. Ovaj put neću niti spominjati pojedine detalje koji su me oborili s nogu (a vjerujte mi ima ih poprilično), čisto jer bi vam na taj način pokvario užitak gledanja. Ispisivati halospjeve glumi (posebno ne baš poznatom Thomas Haden Churchu) i nagrađenom Payneovom i Taylorovom scenariju bi također bilo suvišno jer je ovo naprosto jedan od onih filmova na koji ne treba trošiti riječi nego ga gledati, i to što je moguće više puta. Sve što trebate znati je da se radi o filmu u kojem ćete uživati u gotovo svakoj njegovoj sekundi (izuzev možda desetak minuta koji ga otvaraju) i koji će ispuniti sva vaša očekivanja.