pa "glumi" Cruise nije li to već samo po sebi dovoljno strašno :)))))
Komentar: Rommel 04.07.2005.

Re: RAT SVJETOVA / War of the Worlds
Rommele, offtopičariš i kad nisi na forumu ;)
Komentar: DarkMauL 05.07.2005.

Re: RAT SVJETOVA / War of the Worlds
juče je bio za mene slab dan. pošto sam danas na radio ljubljana imao emisiju u živo, sa još dvojicom sugovornika, tako sat i po, a tema rat svetova, evo morao sam da ga odgledam. ma ljudi, goreg filma nisam video več godinama. još sada mi je zlo. to, da cruise ne zna glumiti, to znam. mada sam mu posle mannovog collaterala malo popustio. a kad dobro pomislim, ni tamo mu nije bilo potrebno igrat. samo je zazuzeo hladan stav in nije pokazivao nikakve osječaje. to valjda ide. nije ni čudo, da su hvalili onog crnca, on se bar trudio. i čak bio ubedljiv, do neke mere. ali ovo: ljudi, rat svetova je debakl a ne spektakel. film je totalno bez veze, karakterizacija likova neubedljiva i dvodimenzionalna, početak glup, a film svršava sa fusnotom, film nema absolutno nikakve umjetničke vrednosti in ništa ni ne kazuje. ništa zbog čega bi ga bilo vredno gledati. i da, pajke, to jeste horror, onaj najgore vrste. kojeg više ne bi želeo, da doživim.
onako uzgred, zamislite ovo: ta strana rasa marisjanci, skoro milijun godina(ili tako nešto) stara inteligenca, zavisna je čovečanstvu na prelepoj planeti. zato su i prije, prije se na zemlji pojavio čovek, ovde zakopali glomazne strojeve, koje aktiviraju, kada se razvila naša civilizacija, da mogu osvojiti planet. očito sam glup ko noč. znači, zakopali su strojeve, da sačekaju, da se razvije civilizacija, koju če uništiti. pa što nisu jednostavno naselili planete. i kako možemo nekoj strani rasi pridodavat takve karakteristike, kao što je zavist. e, to je početak, za kraj je fusnota, a izmedju, vjerujte mi, ništa vredno.
za par dana ču dopit izpis tog razgovora na radiu, u računalniškom obliku, pa ako vam ne smeta slovenski, možete pogledat što smo nas trojica kazali o tom novom projektu spielberga. onako uzgred, njegov najbolji film bio je očito če i ostati Duel.
Komentar: sigismundus 12.07.2005.

Re: RAT SVJETOVA / War of the Worlds
"su i prije, prije se na zemlji pojavio čovek, ovde zakopali glomazne strojeve, koje aktiviraju, kada se razvila naša civilizacija, da mogu osvojiti planet. očito sam glup ko noč. znači, zakopali su strojeve, da sačekaju, da se razvije civilizacija, koju če uništiti. pa što nisu jednostavno naselili planete."

OVO POTPISUJEM IZ PRVE!!!!
Komentar: Rommel 12.07.2005.

Re: RAT SVJETOVA / War of the Worlds
Taj segment filma doista jest očajan, ali sve što se tiče toliko najavljivanog spektakla i jest očajno jedino je dobar onaj obiteljski dio filma kojeg nitko nije očekivao, pa stoga nije niti sjeo kako treba. Veliki promašaj za Spielberga i prvi kojeg mu priznajem. Prvi ću stat u red kada se brani A.I. ili Minority Report koje mnogi kritiziraju ali isto tako prvi ću stat u red da pokopam ovaj film. Film sa previše mana da bi ikako mogao biti prihvaćen.
Komentar: Donnie Darko 17.07.2005.

Recenzija: RAT SVJETOVA / War of the Worlds

Recenzija: RAT SVJETOVA / War of the Worlds RAT SVJETOVA
(War of the Worlds)

Ray Ferrier je čovjek koji živi i radi u New Jerseyju. Uglavnom je zaokupljen sobom i na mari previše za svoje dvoje djece, Rachel i Robbieja. Nakon što ih majka ostavi preko vikenda sa Rayem, počinju se dešavati čudne stvari. Brzopotezna oluja onesposobi svu električnu opremu, a iz zemlje počinju izlaziti odavno zakopani strojevi kojima upravljaju došljaci s drugog svijeta. Ray se mora pobrinuti za svoju djecu i učiniti što god treba da bi preživjeli nenadani napad.

RAT SVJETOVA / War of the Worlds

Internet je divna stvar. U nepregledanom moru informacija u ovom slučaju posebno je bitna jedna od njih vezana uz Stevena Spielberga. Spielbergov otac nije bio oličenje roditelja kakovog bi svatko mogao poželjeti, a posljedica toga je što ugledni redatelj često u svojim filmovima ima motiv oca koji nije ispunio očekivanja svog djeteta. Zbog čega je to bitno kad ovdje govorimo o trenutno najskupljem filmskom projektu uopće, znanstveno-fantastičnom spektaklu "Rat svjetova"?

Za razliku od "Independence Daya", filma koji je temom i tokom radnje najbliži ovom, "Rat svjetova"' se ne bavi pretjerano izravnim fizičkim obračunom, vizualnom prezentacijom ili pilotskim sposobnostima predsjednika SAD-a. To ne znači da filmu nedostaje vizualnih poslastica, dapače, samo što one nemaju istu funkciju kao u "ID4".

Izvanzemaljci su ovdje isključivo stimulans potreban jednom (lošem) ocu da shvati koliko voli svoju djecu i što je sve u stanju učiniti da bi ih spasio od propasti. Zaboravite znanstvenu fantastiku, "Rat svjetova" je najvećim dijelom drama. Drama koja obrađuje nekolicinu problema. Počevši od portreta glavnog lika, do koškanja gomile ljudi oko jednog automobila pri čemu nijednom od njih nije previše bitno što će se dogoditi s ostalima, Spielberg nam demonstrira kako se i u 'najskuplji projekt svih vremena' može ubaciti humana nota i prokomentirati viđenje pojedinih stvari.

Od glumačke postave najveće priznanje svakako zaslužuje mala Dakota Fanning. Usprkos mlađahnoj dobi od svega 11 godina, već je nastupala sa najvećim zvijezdama industrije poput velikana Roberta DeNira, i ako joj se u međuvremenu ne dogodi sudbina slična onoj Macauleya Culkina, pred njom je nedvojbeno velika karijera. U interakciji sa starijim kolegama ne pokazuje nimalo respekta, već im na ekranu dostojno parira poput kakve starije kolegice sa mnogo većim brojem utakmica u nogama. Cruise također zadovoljava u ulozi Raya, prosječnog čovjeka čija obaviještenost o vlastitoj djeci rijetko prelazi granicu poznavanja njihovih imena, a i Tim Robbins je standardno dobar kao osvetom opsjednuti bivši vozač kola Hitne pomoći. Tek je Miranda Otto od poznatijih imena zakazala, i to isključivo zbog premalo joj ustupljenog prostora.

Kao što se ovakvog tipa filma i očekuje, prisutne su određene rupe i nelogičnosti u scenariju, što ne bi ni trebalo isticati da se ovdje radi o standardnom bezumnom napucavanju sa očito superiornim protivnikom. Kako je Spielberg ovdje ipak ispričao nešto drukčiju priču, takve stvari ne prolaze. U drugoj polovici, nakon postavljanja odnosa roditelj – djeca, film polagano gubi dah i naraciju u potpunosti zamjenjuju nešto napetije scene, koje s vremenom postaju predugačke i naporne, posebice sekvenca u Ogilvyjevu podrumu. Film kako počinje, bez ikakvog uvoda i najave, tako i završava. Rasplet dolazi naglo i ostavlja više pitanja neodgovorenim. Kraj je (zar ste sumnjali) sretan, ali ne ostavlja dojam pravog završetka čitave priče. Zaokružen ostaje dio priče o Rayevoj transformaciji u brižnog oca koji u međuvremenu čak i počini ubojstvo kako bi zaštitio djecu, ali onaj manji dio, koji se bavi pridošlicama, ostaje prilično mutan i nedovoljno eksploatiran.

Ako nekome do ovog filma nije bilo jasno zašto se Spielberga smatra možda i najutjecajnijom figurom u Hollywoodu, sada mu to zbilja treba postati. Steven Spielberg je vjerojatno jedini redatelj koji ima cojones da prodaje svijetu jednu obiteljsku dramu pod krinkom znanstveno-fantastičnog spektakla, potroši na izradu ogromnu količinu novaca, a usput napravi i dobar posao.