Re: RESERVOIR DOGS / Reservoir Dogs
Genijalan film.Tarantinov prvijenac.vlado svaka čast na recenziji i ocjeni!!!!!!!!!!!!!
Komentar: Delboy 13.10.2005.

Recenzija: RESERVOIR DOGS / Reservoir Dogs

Recenzija: RESERVOIR DOGS / Reservoir Dogs RESERVOIR DOGS
(Reservoir Dogs)

Neuspjeli pokušaj pljačke draguljarnice nekolicine kriminalaca: Mr. Whitea, Mr. Orangea, Nice Guy Eddiea, Mr. Pinka, Joe Cabota, Mr. Blondea, Mr. Browna i Mr. Bluea... Stjecajem okolnosti domaća publika upoznavana je s njegovim opusom najprije preko scenarija (nepotpisan u "Iza ponoći / Past Midnight" te "Prava romansa / True Romance"), zatim preko drugog redateljskog rada ("Pakleni šund") pa tek onda s redateljskim prvijencem (Reservoir Dogs) kojim se snažno nametnuo kao najzanimljiviji filmaš devedesetih.
RESERVOIR DOGS / Reservoir Dogs

Nijedan autor posljednjih godina nije izazvao takvu medijsku buku kao Ouentin Tarantino, i to nakon jednog jedinog filma, hermetične kriminalističke drame "Reservoir Dogs". Tarantino, kojem su odreda svi tepali kao novom guruu nezavisnog filma, prije svega posjeduje izuzetan spisateljski talent koji oblikuju vrckavi dijalozi, crni humor i nesvakidašnja fabula, ali isto tako i realistično prikazivanje brutalnosti što nije prošlo bez optužbi kako svojim radovima glorificira nasilje.

rdogs

U britanskim kinima nikada, ali nikada nije prikazana integralna verzija filma (problematično je bilo kidanje uha), a isto je slijedilo i povodom vhs/dvd izdanja, kao i povodom TV premijere. Tek je povodom desetogodišnjice izdanje, uz burno negodovanje čuvara morala, na britansko tržište puštena integralna verzija.

Film o kojem je ovdje riječ opisuje neuspjeli pokušaj pljačke draguljarnice nekolicine kriminalaca: Mr. Whitea, Mr. Orangea, Nice Guy Eddiea, Mr. Pinka, Joe Cabota, Mr. Blondea, Mr. Browna i Mr. Bluea. Kroz njihove kasnije analize u prvi se plan postavlja motiv izdaje, prijateljstva i odanosti dok u segmentarnim flashbackovima pratimo samu organizaciju i realizaciju. Središnji dio filma zauzimaju događaji u skladištu gdje se okupljaju sudionici pljačke ne bi li došli do istine o odgovornosti za neuspjeh. Sve spomenute oblike Tarantinovog rada mogu se vidjeti u Dogsima: isprva zamišljenim kao 16 mm film, ali ubrzo razrađen, i predstavljen kao dugometražna, komorna kriminalistička drama maštovito-snažnih dijaloga…