79 min
2000.
Whipped

Recenzija: IZAZOV / Whipped

Recenzija: IZAZOV / Whipped IZAZOV
(Whipped)

Bard, Zeke i Jonathan su tri nerazdvojna prijatelja kojima je najvažnija preokupacija priča o osvajanjima zgodnih njujorčanki, a glavne seanse - gdje pričaju vlastite doživljaje - odvija se na tradicionalnom nedjeljnom doručku gdje im se priključuje i nekadašnji poznanik, trenutno jedini oženjeni. Svaki sa svojim iskustvima, uspjesima i neuspjesima, ali nikome na pamet ne pada trajnija veza dok jedne nedjelje sve troje nije došlo s viješću da su zaljubljeni. Iznenađenje je još i veće kad se ustanovi kako su sve troje zaljubljeni u istu curu - zabavnu, šarmantnu (ispostavit će se i pametnu) - Miu…

IZAZOV / Whipped

Obećavalo je ovo mnogo više, naročito kada se onako efektno poentiralo na kraju. Drugim riječima, zaista je malo filmova koji se bave ženskim machizmom i osvajanjem, a upravo je to uradila naša junakinja. Zavela sva tri prijatelja, iskoristila ih i ostavila, pokazujući kako i žene "konja za trku imaju". Međutim, iako zvuči simpatično, "Izazov" to na kraju nije uspio i postati: najprije nije elegantno (zabavnije) riješena činjenica da sva tri znaju da svatko od njih istovremeno hoda i spava sa istom curom (čast slobodama i promiskuitetu, ali teško će to tko tolerirati, naročito kada ima "ozbiljne" namjere). Osim male kušnje dugogodišnjeg prijateljstva gdje se krenulo u ozbiljniji pristup, čini se da bi efektnije bilo sve postaviti u pravcu satire, i to na način na koji je završen film: Mia priča prijateljicama, na isti način kao i naši junaci na početku filma, svoju avanturu/e. I umjesto da nastavi tu gdje je stao i razradi sve skupa, scenarist i redatelj debitant Peter M. Cohen odlučio je da nam je dovoljno ovo što smo vidjeli u nepunih sat i pol.