Warner / Morgan Creek
Issa
147 min
1991.
engleski, njemački, španjolski
engleski, hrvatski, njemački, danski, norveški, švedski, engleski za osobe oštećenog sluha, španjolski, njemački za osobe oštećenog sluha
Commentary Track by Kevin Costner and Director Kevin Reynolds; Commentary Track by Actors Morgan Freeman, Christian Slater and Producers Pen Densham and John Watson;  "Robin Hood: Myth, Man, Movie" Documentary; Vintage Interviews with the Cast; "(Everything I Do) I Do It For You" by Bryan Adams Live at Slane Castle; Michael Kamen's Soundtrack in Dolby 5.1 Surround; Two Photo Galleries; Cast and Crew Info; Theatrical Trailers; TV Spots;  Production Notes

Recenzija: ROBIN HOOD: PRINC LOPOVA / Robin Hood: Prince of Thieves - Special Edition

Recenzija: ROBIN HOOD: PRINC LOPOVA / Robin Hood: Prince of Thieves - Special Edition ROBIN HOOD: PRINC LOPOVA
(Robin Hood: Prince of Thieves - Special Edition)

Tijekom jednog od križarskih pohoda, Robin od Locksleya uspijeva pobjeći iz zarobljeništva i dokopati se domovine. Prati ga vjerni Azeem, Maur kojem je Robin spasio život, a dolaskom u Englesku Robin nailazi na razjedinjenu zemlju kojom, u odsustvu Richarda lavljeg srca, želi zavladati beskrupulozni notinghamski šerif. Robinovo imanje je uništeno, i on se priključuju šervudskim odmetnicima koje će povesti u borbu...

ROBIN HOOD: PRINC LOPOVA / Robin Hood: Prince of Thieves - Special Edition

Mnogo puta ekranizirana, klasična engleska pustolovna priča o odmetniku (!?) iz Sherwoodske šume, u jednoj od najnovijih verzija približila je cijeli lik vremenima koje živimo. Točnije, prilagođeno MTV-ijevskim standardima i MTV-jevskoj generaciji: puno intriga, spektakla, pirotehnike i dinamike uz neizostavnu romantiku. Uz atraktivni soundtrack i junaka našeg doba (Costner je u tom trenutku na vrhuncu slave: Nedodirljivi, Tjelohranitelj, JFK... ) uspjeh nije mogao izostati. Specijalno, 11 minuta duže DVD izdanje idealan je format da biste uživali upravo u gore izrečenim komplimentima, a za razliku od ranijeg izdanja, dvostruko DVD izdanje obiluje dodacima koje objašnjavaju  legendu o Robinu Hoodu, ali nas i pobliže upoznaju sa samim filmom. Filmski čistunci su još uvijek za Erolla Flynna i njegovu izvedbu (prva filmska verzija o Robinu Hoodu iz 1938. godine), ali i Costnerov (sumnjivog engleskog naglaska) Robin Hood ima dovoljno šarma. Obratite pažnju na sjajnu ulogu Alana Rickmana kao nottinghamskog šerifa...