Od kada se bavim ovim poslom, nisam prisustvovao dužoj i vještijoj marketinškoj kampanji nekog filma: bombastični naslovi, promjene redatelja, scenarističko-producentski i redateljsko-producentski sukobi. I kakva vam očekivanja moraju biti nego velika, pogotovu kada je film na dalmatinskim lokalitetima okupio skoro svu kremu hrvatske glume. Što smo dobili: akcijsku komediju koja naliči američkim projektima C-produkcije (znate one filmove u kojima se promoviraju playmate of the year s tim što ovdje nema ni s od sisa). Najjači forte trebao je biti Goran Višnjić, ali on je s onim šibenskim naglaskom karikaturalan u bračkom ambijentu i najlošija karika u lancu (nasuprot njega Šovagović je puno, puno bolji). Onda je netko mogao upozoriti redatelja kako se u Dalmaciji igra briškula, gdje stoje štekati i da ovdje ima i drugih automobila osim fića i stojadina. Za 3 milijuna DM, koliko je navodno koštao film, moglo se više uraditi, no tko zna: ako već nije bio baš najgledaniji film u kinima (što bi se konačno trebalo definirati na Vidovoj gori), možda ga Severinina i Huljićeva publika prihvati na DVD-u i videu. Naročito ako nije prezahtjevna, a i film traje dovoljno dugo (!?) da ih ne zamori! Prvi hrvatski film na DVD-u izgleda i zvuči mnogo bolje nego brojna američka izdanja na koja se tako često pozivamo. U dodacima su ubačena dva (DJ Alvarez i Gibboni) glazbena spota... |