Intermedia / Warner / Columbia
Issa
109 min
Terminator 3: Rise of the Machines
engleski, češki, poljski
engleski, hrvatski, poljski, češki, indijski (hindu), islandski, židovski (hebrejski), bugarski, turski, danski, švedski, finski, grčki, norveški, arapski, srpski, slovenski
Commentary with Director Jonathan Mostow, Commentary with Actors (Arnold Schwarzenegger, Claire Danes, Nick Stahl, and Kristanna Loken), Documentary, Visual Effects Lab, Deleted Scene, Storyboards, Timeline, Theatrical Trailer, Trivia Game

Recenzija: TERMINATOR 3: POBUNA MAŠINA / Terminator 3: Rise of the Machines

Recenzija: TERMINATOR 3: POBUNA MAŠINA / Terminator 3: Rise of the Machines TERMINATOR 3: POBUNA MAŠINA
(Terminator 3: Rise of the Machines)

Prošlo je čitavo desetljeće otkad je John Connor spriječio dolazak Sudnjeg dana - dana kad su Skynetova visokorazvijena mreža strojeva trebala postati svjesna svog postojanja i uništiti čovječanstvo. No 27. kolovoza 1997. došao je i prošao bez ikakvih problema, iako je Skynet dva puta probao ubiti Connora i zapodjenuti rat s ljudima.

TERMINATOR 3: POBUNA MAŠINA / Terminator 3: Rise of the Machines

Connoru su sada 22 godine i živi 'izvan društva'. Nema doma, kreditnih kartica, telefona niti posla. Ne postoji dokumentacija o njegovom životu. Skynet ga ne može pronaći. Sve dok iz sjena budućnosti ne dođe TX, najsofisticiraniji stroj za ubijanje koji je Skynet dosada stvorio. Poslana je u prošlost kako bi dovršila zadatak koji nije uspio njezinom prethodniku, T1000. Iako je njezin ljudski lik izuzetno privlačan, ona je  nemilosrdna. Ona je eksponencijalno snažnija, opasnija i destruktivnija od svih Terminatora prije nje. No, ovaj put Connor nije jedina meta na Skynetovoj listi za odstrel – zadatak TX-a je eliminirati sve buduće ključne članove pokreta otpora, ali primarna meta je, naravno, John. Kad Connor i Kate (njen je otac odgovoran za razvoj famoznog Skyneta) shvate da im se Sudnji dan približava velikom njihova je jedina nada je replika Terminatora, koji je u prošlosti pokušao ubiti Connora. Zajedno moraju pobijediti tehnološki superiorniju T-X i otkloniti prijetnju Sudnjeg dana... ili se suočiti s krajem civilizacije...

Dugo čekani, treći nastavak jednog od najinventivnijih i najslavnijih filmova zadnjih 20-tak godina, koji je napisao i režirao James Cameron još 1984. 1991. snimljen je drugi dio u kojem je Cameron redefinirao hibrid znanstveno fantastičnog akcijskog filma i stvorio jedan od najcjenjenijih i najomiljenijih likova u filmskoj povijesti. No, treći dio ostao je bez njegovog rukopisa (nažalost, i bez Linde Hamilton), a znajući u kakvom smjeru se u posljednje vrijeme kretala karijera kalifornijskog guvernera, sve je nalikovalu projektu visokog rizika. Uz sve to, projekt je kontrolirao dvojac - Mario F. Kassar i Andrew G. Vajna - koji odavno ne figurira kao relevantan produkcijski tandem sposoban za velike stvari. Nakon što su postavili ogromne standarde, ponajprije novčane te upropastili vlastiti Carolco (studio koji je stajao iza niza hitoidnih projekata konca osamdesetih i početka devedesetih: "Rambo trlogija", "Basic Instinct", "Total Recall", "Stargate", "Showgirls", "Red Heat", "Angel Heart", "T2", "Clifhanger", "Lolita", a glave im je došao "Cutthroart Island"), vratili su se u igru trećim "Terminatorom" jer su bili vlasnici prava. Novi redatelj (Jonathan Mostow, autor «Podmornice U-571»), ostarjeli Arnie te gomila scenarista koja su trebala složiti logičnu priču nisu ulijevali povjerenje. I dobili smo nešto sasvim neočekivano: priča je o.k. – razvija se u skladu s već viđenim u prva dva dijela i vjerovali ili ne, ostavlja mogućnost brojnih nastavaka. Ako zanemarimo razduženu i pretjeranu tuču dva Terminatora (naročito onu u prostorijama američke vojske), dobit ćemo zabavan akcijski film u kojem previše ne dominiraju specijalni efekti niti koreografija, što se eventualno moglo očekivati zbog današnjih trendova, a i zbog standarda koje su postavili prethodnici. Bez velikog kompliciranja unutar same postavke priče i realizacije, «Terminator 3» je entertainment u pravom smislu riječi. Čak bi se moglo reći da je riječ o staromodnom akcijskom filmu, koji je eto, sasvim slučajno  snimljen u 21. stoljeću. Ipak, ne uspoređujte ga s 1 & 2 dijelom jer je u svakom pogledu inferioran, ali s obzirom na razinu današnje ponude, "T3" je sasvim OK!