Nurse Betty
kinodvd

Recenzija: BOLNIČARKA BETTY / Nurse Betty

Recenzija: BOLNIČARKA BETTY / Nurse Betty BOLNIČARKA BETTY
(Nurse Betty)

"Arizona Junior" susreće "Johna Malkovicha"

Betty Sizemore (Zellweger) je konobarica u malom kanzaškom gradiću koja svoje snove i fantazije o boljem životu proživljava kroz intezivno gledanje omiljene TV sapunice "Reason to Love". Kada jednog dana pred njenim očima dvojica kriminalaca prilikom ugovaranja nezakonitih poslova na vrlo brutalan način ubiju njenog bezosjećajnog muža, Betty doživljava veliku traumu i zapada u neku vrstu šizofrenije.

BOLNIČARKA BETTY / Nurse Betty

Gospođa Betty Siezmore postaje Bolničarka Betty koja u grčevitom pokušaju povratka ljubavi svog života doktoru Ravellu iz svoje omiljene TV serije (naravno radi se o njenoj fantaziji oživotvorenoj opisanom traumom), sjeda u ukradeni "buick" i kreće u potragu. U potjeru za njom kreću ubojice njenog muža Charley (Freeman) i Wesley (Rock) želeći se dočepati ukradenog automobila i ukloniti neugodnog svjedoka te gradski šerif Ballard i lokalni novinar Roy u nastojanju da rasvijetle misteriozno ubojstvo.

"Nurse Betty" film je imaginativnog scenarija, umješne režije i odličnih glumačkih kreacija...

"Bolničarka Betty" luda je i vrlo zabavna komedija redatelja Neila LaBute ("In the Company of Men", "Your Friends & Neighbors") koja je u Cannesu osvojila nagradu za najbolji scenarij, sam je redatelj na istom festivalu bio nominiran za Zlatnu palmu a Renee Zellweger je za ulogu Betty pokupila Zlatni globus. Riječ je dakle o filmu koji u hrvatska kina dolazi ovjenčan laskavim preporukama kritike. Posve opravdano, "Nurse Betty" je film kojeg nesumnjivo krasi veliko umjeće ljudi iza kamere i vrhunske izvedbe glumaca s druge strane njenog objektiva a posebna je poslastica imaginativan i duhovit scenarij prepun crnohumornih dosjetki i pitkih dijaloga. Riječ je dakle o rijetkoj vrsti filma, onoj koja višestruko vraća vrijednost kupljene kino ulaznice.