RECENZIJE
(Ukupno rezultata: 677)

« prethodna 21-30 31-40 41-50 51-60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 sljedeća »

Moulin Rouge! / MOULIN ROUGE
(15.12.2002.)
The show must go on
Pariz godine 1899., Christian (Ewan McGregor), mladi buntovni pjesnik protivno očevim željama pridružuje se fantastičnom polusvijetu metropole koji se okuplja oko legendarnog Moulin Rougea. Fasciniran ovim novim i nepoznatim okružjem prepunim kontrasta, glamoura, seksa i droge njegova nedirnuta pjesnička duša u potpunosti se predaje strastvenoj romansi sa zanosnom Satine (Nicole Kidman), najvećom zvijezdom Moulin Rougea i najpoznatijom kurtizanom Pariza. kino

Recenzija: Moulin Rouge! / MOULIN ROUGE
Drama / Romansa / Glazbeni
dahh 1 1

The Mexican / MEXICAN
(15.12.2002.)
Ljubav bez ručne kočnice
Usprkos naslovnom zvijezdanom paru Pitt-Roberts, glavni naglasak filma "The Mexican" ne daje korelacija njihovih likova već upravo suprotno, nekovencionalan i pomalo uvrnut odnos između Robertsove i izvanrednog Jamesa Gandolfinija. I sva sreća da je tako. Imajući u vidu priču i s obzirom da se Jerry i Samantha - likovi Pitta i Robertsove - njoj slažu kao pas i mačka, da se kojim slučajem čitav film zavrtio oko njih dvoje sve bi se završilo na jednom dugom i najvjerojatnije dosadnom šljapkanju u blatu loših međuljudskih odnosa. kino

Recenzija: The Mexican / MEXICAN
Komedija / Akcijski
dahh 0 0

The Score / TKO JE KOME SMJESTIO
(15.12.2002.)
Hollwoodski trio fantastikus
Nick Wells (Robert De Niro), profesionalni kriminalac i specijalist za obijanje trezora nakon što je u dlaku izmakao uhićenju prilikom obavljanja svog posljednjeg poduhvata, odlučuje posve napustiti svoju opasnu karijeru i zajedno sa svojom djevojkom Diane (Angela Basset) ostatak života provesti mirno upravljajući svojim montrealskim jazz klubom. No... kino

Recenzija: The Score / TKO JE KOME SMJESTIO
Drama / Kriminalistički / Triler
dahh 0 0

Swordfish / OPERACIJA SWORDFISH
(15.12.2002.)
Spektakularno nelogična filmska akcija
Cyberspace... svijet drukčiji od našeg, svijet skriven pod šiframa kojeg osiguravaju najmoderniji sigurnosni sustavi. U tom nevidljivom svijetu postoji mjesto koje čuva najveće tajne, inkriminirajuće informacije i naravno brdo novca... Swordfish. Gabriel Shear (John Travolta), karizmatični i opasni špijun u potrazi je za velikom sumom novca kojim bi financirao svoje operacije. kino

Recenzija: Swordfish / OPERACIJA SWORDFISH
Akcijski / Triler
dahh 0 0

The Others / ULJEZI
(14.12.2002.)
Napeta i fascinantna priča o duhovima
Pred kraj II Svjetskog rata, mlada Grace u iščekivanju svog supruga (časnika na ratištu) doseljava se sa svoje dvoje djece Anne i Nicholasom u veliku viktorijansku kuću na osami Jerseya. Uporedo sa dolaskom nove posluge (koje Grace bila prisiljena angažirati jer je troje njihovih prethodnika neobjašnjivo nestalo bez traga) u zdanju se počinju događati neobične stvari a njena kći uvjerena je da kuću nastanjuju sablasti sa kojima može komunicirati. kino

Recenzija: The Others / ULJEZI
Drama / Horor / Triler
dahh 0 0

Stuart Little 2 / STUART MALI 2
(14.12.2002.)
Pravi film za obiteljski pohod najbližem kinu
Stuart, slatki mali mišić koji govori (voiced by Michael J. Fox) punopravni je član obitelji Little koja živi nadomak newyorškog Central Parka. Premda voljen i pažen Stuart je poprilično nesretan, njegova uvijek zabrinuta majka ponaša se prema njemu previše zaštitnički pa Stuartu ni stvari u kojima je prije zaista uživao, poput igranja nogometa ili vožnje skateboarda ne pričinjaju više jednako zadovoljstvo. kino

Recenzija: Stuart Little 2 / STUART MALI 2
Komedija / Avanturistički / Igrano-animirani
dahh 0 0

Spy Kids / SPY KIDS
(14.12.2002.)
Pravi špijuni, od sada i u džepnom pakovanju
Kao i svi klinci Carmen (Alexa Vega) i Juni Cortez (Daryl Sabara) smatraju da su im roditelji pomalo dosadni, no Gregorio i Ingrid Cortez (Antonio Banderas i Carla Gugino) su vrhunski supertajni špijunski par koji se zbog svoje djece poodavno povukao zasluženu u mirovinu. Stvari se kompliciraju kada njihove nekadašnje kolege počnu netragom nestajati jedan za drugim, pa je naoko povučeni bračni par iznenada prisiljen na akciju. kino

Recenzija: Spy Kids / SPY KIDS
Komedija / Akcijski / Avanturistički / Znanstveno Fantastični (SF)
dahh 0 0

Spider-Man / SPIDER-MAN
(14.12.2002.)
Prava kino verzija strip heroja
Peter Parker je sramežljivi srednjoškolac koji nakon što su mu roditelji tragično poginuli u zrakoplovnoj nesreći živi s tetkom May i ujakom Benom u newyorškoj četvrti Queens. Živi povučeno i ima samo jednog prijatelja, školskog kolegu Harryja Osborna s kojim dijeli zaljubljenost u istu djevojku, Mary Jane Watson. dvd

Recenzija: Spider-Man / SPIDER-MAN
dahh 2 2

Mr. Deeds / SLUČAJNI MILIJUNAŠ
(14.12.2002.)
Mrcvarenje jednog klasika
Longfellow Deeds dobroćudni je i naivni vlasnik picerije u pitoresknom provincijalnom američkom gradiću Mandrake Falls koji osim svog ugostiteljskog posla ujedno obnaša i časnu dužnost šefa lokalne vatrogasne jedinice. Ono što gospodin Deeds ne zna jest da ima dalekog i upravo bezobrazno bogatog ujaka, no kad se ovaj u pokušaju osvajanja Everesta na smrt smrzne Deeds, ni kriv ni dužan postaje jedini nasljednik njegovog 40 milijardi dolara vrijednog medijskog carstva. kino

Recenzija: Mr. Deeds / SLUČAJNI MILIJUNAŠ
dahh 0 0

Shrek / SHREK
(14.12.2002.)
Najveća priča nikad ispričana
Shrek (Michael Myers) je ogre, bajkovito biće ružne vanjštine i dobrog srca koje najviše od svega voli osamu svoje močvare. U međuvremenu iz kraljevstva zlog Farquaada (John Lithgow) istjerani su svi ostali likovi iz bajki pa Shrek jedne večeri užasnuto shvaća da je njegov nekada mirni i nedirnuti kutak sada napučen trolovima, patuljcima, vilama, vješticama i stotinama drugih bajkovitih stvorova među kojima se posebice ističe nametljivi i brbljavi magarac Mago (Eddie Murphy). kino

Recenzija: Shrek / SHREK
Animirani
dahh 0 0