» resetiraj parametre

RECENZIJE
(Ukupno rezultata: 677)

« prethodna 21-30 31-40 41-50 51-60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 sljede鎍 »

The Royal Tenenbaums / OBITELJ 萓DAKA
(17.01.2003.)
"Obitelj 鑥daka" nastala je u scenaristi鑛oj koelaboraciji Andersona i glumca Owena Wilsona koji u filmu glumi susjeda famoznih Tenenbauma, drogiranog pisca Elija Casha. Osim Owena Wilsona i izvrsnog Hackmana, u filmu glumi jo niska poznatih filmskih lica: Gwyneth Paltrow, Luke Wilson, Anjelica Huston, Ben Stiller, Danny Glover i Bill Murray, a Alec Baldwin u filmu participira glasom, kao nepotpisani narator. kino

Recenzija: The Royal Tenenbaums  / OBITELJ 萓DAKA
Jurica Pavi鑙 0 0

Rollerball / ROLLERBALL
(15.01.2003.)
Cross (Klein) majstor je koturaljki. Po箃o ima problema s policijom, pristaje potpisati ugovor za rollerball klub iz srednje Azije kojeg posjeduje bogati TV mogul Petrovich (Reno). Nakon jedne krvave nesre鎒 na igrali箃u Crossova suigra鑙ca (Romijn) upozorava Crossa da vlasnik namjerno izaziva nesre鎒 da bi podigao televizijsku gledanost. Novo saznanje Crossa i djevojku dovodi u opasnost. kino

Recenzija: Rollerball / ROLLERBALL
Akcijski / Znanstveno Fantasti鑞i (SF)
Jurica Pavi鑙 0 0

ROAD TO PERDITION / PUT DO UNI㏕ENJA
(15.01.2003.)
"Road to Perdition" pripovijeda gangstersko-obiteljsku dramu situiranu u depresivni, zimski Midwest tridesetih. Zaplet Mendesova filma temelji se na 鑙tavoj niski o鑙nsko-sinovskih odnosa poslo緀nih hijerarhijski i konfliktno. Junak Sullivan (Tom Hanks) revolvera je koji radi za starog gazdu irske mafije Rooneya (Paul Newman). Rooney prema Sullivanu gaji odnos pokroviteljstva i uva綼vanja, kao prema surogatnom sinu. Ali, upravo 鎒 sinovi zavaditi dvojicu patrijarha. kino

Recenzija: ROAD TO PERDITION / PUT DO UNI㏕ENJA
Akcijski / Drama / Triler
Jurica Pavi鑙 0 0

RED DRAGON / CRVENI ZMAJ
(15.01.2003.)
Nakon 箃o ga je doktor Lecter umalo ubio, Graham (Norton) se povukao iz FBI-ja i 緄vi povu鑕no. Kad ubojica Crveni zmaj u mjesec dana ritualno izmasakrira dvije obitelji, Grahamov 筫f Crawford (Keitel) moli Grahama za pomo. Graham tra緄 pomo od Lectera (Hopkins) koji, me饀tim, 筰frirano po筧lje ubojici poruku s Grahamovom adresom. Ubojica Dolarhyde (Fiennes) u me饀vremenu upoznaje slijepu djevojku (Watson) i zaljubi se. U njemu se bore ubila鑛i nagon i ljudska emocija. kino

Recenzija: RED DRAGON / CRVENI ZMAJ
Drama / Kriminalisti鑛i / Horor / Triler
Jurica Pavi鑙 0 0

Potonulo groblje / POTONULO GROBLJE
(15.01.2003.)
Ivan (Medve筫k) vra鎍 se nakon desetlje鎍 lutanja u rodni grad, gdje 緀li razmrsiti pro筶ost vlastite obitelji. Grad je poluuru筫n, bujica ga postupno podriva, a napu鑥ju ga 鑥daci koji snuju bijeg. Ivan upoznaje Marylin, poluludu djevojku koja poku筧va na鎖 ostav箃inu koju su njeni bogati roditelji sakrili i pomrli. Da bi je na筶a, treba joj pomo 鑟vjeka koji razgovara s mrtvima. kino

Recenzija: Potonulo groblje / POTONULO GROBLJE
Jurica Pavi鑙 0 0

Pollock / POLLOCK
(15.01.2003.)
"Pollock" pripovijeda biografiju slavnog ameri鑛og slikara kroz prizmu njegova braka. Pollocka (Ed Harris) upoznajemo 1942., u vrijeme kad je neuspje筺i po鑕tnik koji 緄vi na grba鑙 brata. Na samom po鑕tku filma Pollock upoznaje Lee Krasner (Marcia Gay Harden), slikaricu koja s njim izla緀 na kolektivnoj izlo綽i. Izme饀 Pollocka i Krasner razvija se prvo veza, a potom brak u kojem Krasnerova posve zapu箃a slikarsku karijeru i postaje Pollockov menad緀r, portparol i agent. vhs

Recenzija: Pollock / POLLOCK
Drama / Biografski
Jurica Pavi鑙 0 0

The Pledge / ZAKLETVA
(15.01.2003.)
Jerry Black detektiv je odjela za umorstva u Nevadi. Na dan umirovljenja odlazi po posljednji put na mjesto umorstva da kolegama pomogne savjetom. Umorena je djevoj鑙ca u zabitom selu. Majka djevoj鑙ce, rigidna kr规anka, natjera ga da se zakune na raspelo da ne鎒 odustati dok ne prona餰 po鑙nitelja. Policija uskoro hapsi osumnji鑕nog - dementnog Indijanca. Uvjeren da je po鑙nitelj jo na slobodi, Black po鑙nje privatnu istragu koja se pretvara u opsesiju. kino

Recenzija: The Pledge / ZAKLETVA
Drama / Kriminalisti鑛i / Triler
Jurica Pavi鑙 0 0

Panic Room / SOBA PANIKE
(15.01.2003.)

Meg (Foster) netom je razvedena supruga milijuna筧 koja sa k鎒rkom (Stewart) tra緄 novi smje箃aj. Odabire staru vi筫katnicu na Manhattanu. Ku鎍 u svom sredi箃u ima blindiranu sobu sa sustavom nadzora koju je biv筰 vlasnik na鑙nio i nazvao "soba panike". Prve ve鑕ri u ku鎢 upadaju trojica provalnika koji vjeruju da je prazna. Majka i k鎖 bje緀 u sobu panike, ali novac koji provalnici tra緀 upravo je ondje.

Recenzija: Panic Room / SOBA PANIKE
Jurica Pavi鑙 0 0

Girlfight / BOKSA菼CA
(15.01.2003.)
Junakinja "Boksa鑙ce" hispanska je cura iz Brooklyna koja 緀li po鎖 putem Christy Martin. Diani Guzman u tome je zapreka otac, patrijarhalni macho koji vjeruje da gimnasti鑛e dvorane nisu za cure i gun餫 箃o mu k鎖 ba nikad ne nosi suknju. Na boks zato tjera Dianina brata, senzibilnog mladi鎍 s artisti鑛im sklonostima. Brat i sestra na koncu se dogovore da 鎒 ona umjesto brata tro筰ti novac koji otac daje za boksa鑛e instrukcije. Tajnu mogu skrivati sve do 鑑sa kad Diana na po鑞e slu綽eno nastupati u borbama. vhs

Recenzija: Girlfight  / BOKSA菼CA
Jurica Pavi鑙 0 0

Enough / SAD JE DOSTA
(15.01.2003.)

Slim (Jennifer Lopez) upoznaje pa緇jivog, zgodnog i imu鎛og poslovnog 鑟vjeka Mitcha (Bill Campbell). Ubrzo se 緀ne i dobiju dijete. Njen se brak doima savr筫nim sve dok ga ne zasjeni bra鑞a preljuba. U trenutku kad Slim otkrije preljubu, njen se suprug razotkriva kao monstrum: mlati je, dr緄 silom u pokornosti, ne dopu箃a joj bijeg. Kad Slim kona鑞o pobjegne i odvede sa sobom dijete, njen suprug 鎒 upregnuti svoj novac i policijske veze da dijete i nju vrati. Slim mijenja adrese i imena putuju鎖 diljem SAD. Mitch je stalno pronalazi, s tim da je ovaj put odlu鑑n oti鎖 korak dalje, ubiti je i vratiti djevoj鑙cu. S obzirom da su joj pravna sredstva nedostatna, Slim se odlu鑥je na direktno su鑕ljavanje sa suprugom.

Recenzija: Enough / SAD JE DOSTA
Drama / Triler
Jurica Pavi鑙 0 0