» resetiraj parametre

RECENZIJE
(Ukupno rezultata: 677)

« prethodna 21-30 31-40 41-50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61-68 sljedeća »

CROUCHING TIGER, HIDDEN DRAGON / WO HU ZANG LONG / TIGAR I ZMAJ
(28.01.2003.)

"Crouching Tiger, Hidden Dragon" događa se u Kini dinastije Qang, u ranom 19. stoljeća. Junak filma Li Mu Bai (glumi ga Hongkonžanin Chow Yun -Fat kojeg poznajemo iz filmova "Corruptor" i "Anna i kralj") umorni je slavni ratnik koji se povlači i svoj mač zvan Zelena sudbina poklanja prijateljici Yu Shu (glumi je Michelle Yeoh, Malajka koja glumi u filmu iako ne zna riječ kineskog). On je cijeli život potajno zaljubljen u Yu Shu, ali joj to nikad nije priznao.

Recenzija: CROUCHING TIGER, HIDDEN DRAGON / WO HU ZANG LONG / TIGAR I ZMAJ
Akcijski / Drama / Avanturistički / Fantastični / Romansa
Jurica Pavičić 0 0

LA COMUNIDAD / SUSJEDI
(27.01.2003.)
Julia (Carmen Maura) trgovkinja je nekretninama. Njena agencija prodaje namješten stan u centru Madrida koji Julia iskoristi za erotski izlet. Na nju i njenog dragog sa stropa se, međutim, obruši kiša kukaca. Vatrogasci provaljuju u gornji stan i u njemu otkriju leš. Julia noću odlazi u napušteni stan i pronalazi u podu 15 milijuna lutrijskog dobitka. Trpa novac u plastične vreće i odluči ga prisvojiti. kino

Recenzija: LA COMUNIDAD / SUSJEDI
Komedija / Drama
Jurica Pavičić 0 0

CHOCOLAT / ČOKOLADA
(27.01.2003.)
"Chocolat" - kako mnogi jamačno znaju - pripovijeda o zagonetnoj strankinji (Juliette Binoche - nominirana za Oscara) koja tijekom korizme stiže u zabitni francuski gradić i otvara trgovinu čokoladnih slastica koje spravlja po starim južnoameričkim receptima. Trgovkinja slasticama koje potiču na životne naslade odmah dolazi u sukob s lokalnim gradonačelnikom i plemićem Reynaudom (Alfred Molina) koji je zastupnik tradicije i kreposti. kino

Recenzija: CHOCOLAT / ČOKOLADA
Komedija / Drama / Romansa
Jurica Pavičić 0 0

CHICO / CHICO
(27.01.2003.)
"Chico" Ibolye Fekete biografski je film o Bolivijcu mađarskog podrijetla Eduardu Rosza Floresu, čovjeku koji je kao novinar 1991 stigao u Istočnu Slavoniju. Tamo je za španjolski tisak izvještavao o srbijanskog agresiji na Vukovar i Osijek. U jesen iste godine zgrožen stradanjima civila i licemjerjem Zapada Rosza Flores baca fotoaparat i uzima u ruke pušku. kino

Recenzija: CHICO / CHICO
Biografski
Jurica Pavičić 0 0

CHERRY FALLS / CHERRY FALLS / TKO UBIJA DJEVICE
(27.01.2003.)
U malom i naizgled savršenom mjestašcu Cherry Falls nepoznati serijski ubojica ubija troje učenika lokalne srednje škole. U obijesne tinejdžere i njihove roditelje uvlači se strah. Lokalni šerif (Michael Biehn - "Terminator") nakon kratkog oklijevanja obznani mještanima kako serijski ubojica kolje isključivo - djevice. Među klincima nastaje prava erotska euforija. Junakinji filma, šerifovoj kćeri (Brittany Murphy - buduća filmska Janis Joplin) ta se poplava testosterona nimalo ne sviđa. Uskoro će se, međutim, sama naći na udaru ubojice, gorostasnog travestita. Postaje glavni svjedok i vjerojatna žrtva. kino

Recenzija: CHERRY FALLS / CHERRY FALLS / TKO UBIJA DJEVICE
Horor / Triler
Jurica Pavičić 0 0

CHARLIE S ANGELS / CHARLIJEVI ANĐELI
(27.01.2003.)
"Zar još jedan film po staroj TV seriji?" reći će u jednom trenutku u filmu "Charlijevi anđeli" lik Dylan kojeg tumači Drew Barrymore. Ta se autoironična primjedba pojavljuje i u foršpanu za film, a u filmu samom nalazi se praktički na samom početku, tijekom prve spektakularne scene padobranskog iskakanja kojoj je svrha zalijepiti gledatelja za stolicu. Ovaj čin samoismijavanja nije samo u funkciji dobrog gega. kino

Recenzija: CHARLIE S ANGELS / CHARLIJEVI ANĐELI
Komedija / Akcijski / Avanturistički
Jurica Pavičić 0 0

THE CELL / ĆELIJA
(27.01.2003.)
Serijski ubojica ovaj je put Carl (Vincent D'Onofrio), psihopat koji otima i polako ubija djevojke. Carl policiji pada u ruke, ali je u komi i policija ne može od njega izvući priznanje gdje se nalazi zatočena djevojka. Jedinu im pomoć može pružiti neuropsihijatrija, točnije mlada izumiteljica Deane (Jennifer Lopez). Njen institut eksperimentira s tehnologijom koja omogućava terapeutu da uđe u oprostorenu svijest, virtualni svijet pacijenta. Tehnologiju kojom pokušava liječiti autiste Deane sad mora primijeniti na psihopata, ući u virtualni svijet koji je projekcija njegova uma i iscijediti - informaciju. kino

Recenzija: THE CELL / ĆELIJA
Znanstveno Fantastični (SF) / Horor / Triler
Jurica Pavičić 0 0

CAST AWAY / BRODOLOM ŽIVOTA
(27.01.2003.)
"Cast Away" je prilično hrabra smjesa robinzonijade i melodrame tipa "Kratki susret" ili "Mostovi okruga Madison". Pri tome nije robinzonijada okvir romansi, nego obratno: Fed Exov poštar Tom Hanks vratit će se nakon četverogodišnjeg perebivanja na pustom otoku u Ameriku i pronaći svoju dragu udatu i s djetetom nakon što ga je već davno oplakala. kino

Recenzija: CAST AWAY / BRODOLOM ŽIVOTA
Drama / Avanturistički
Jurica Pavičić 0 0

THE BOUNCE / LJUBAV KAO SUDBINA
(20.01.2003.)
Najbližeg ovaj put gubi mlada trgovkinja nekretninama i majka dvoje djece (Gwyneth Paltrow). Jedne olujne večeri njen suprug zapne u zračnom krkljancu na čikaškom aerodromu. U kafiću upozna mladom, pristalog i arogantnog reklamnog agenta (Ben Affleck). Požali mu se kako je djeci obećao stići kući za blagdane. Kako se Afflecku smiješi jednonoćna avantura, prepusti mu svoju kartu. kino

Recenzija: THE BOUNCE / LJUBAV KAO SUDBINA
Drama / Romansa
Jurica Pavičić 0 0

BOOK OF SHADOWS: BLAIR WITCH II / PROJEKT: VJEŠTICA IZ BLAIRA II
(20.01.2003.)
"Book of Shadows" događa se u Burkittsvilleu koji opsjedaju horde turista, a praktički svi stanovnici trguju suvenirima, majicama i figurama od pruća. Junak nastavka je Jeffrey Donovan, mještanin koji je nedavno otpušten iz umobolnice i koji otpočinje biznis kao vodič po vještičjoj šumi. Vodi grupu u kojoj su par antropologa (Kim Director, Stepher Barker Turner), samozvana vještica (Erica Leerhsen) i darkerica (Tristen Skyler). Nakon noći u šumi pune neobjašnjivih zbivanja povlače se u Jeffreyevo obitavalište, staru tvornicu izvan grada. kino

Recenzija: BOOK OF SHADOWS: BLAIR WITCH II / PROJEKT: VJEŠTICA IZ BLAIRA II
Horor / Triler
Jurica Pavičić 0 0