» resetiraj parametre

RECENZIJE
(Ukupno rezultata: 677)

« prethodna 21-30 31-40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51-60 61-68 sljede鎍 »

Biker Boyz / NAJBR甀 I NAJ瓻┢I
(30.01.2004.)

Manuel "Smoke" Galloway je na 鑕lu motociklisti鑛og kluba "Black Nights" 鑙ji su 鑜anovi ve鎖nom afro-amerikanci koji no鎢 na sebe obla鑕 ko緉a odijela i kacige, te kre鎢 u ilegalne jurnjave na dva kota鑑 ulicama Los Angelesa. Iz no鎖 u no odr綼vaju se takmi鑕nja, ali veterana "Smokea", Kralja Kalifornije, ve godinama nitko ne mo緀 pobijediti. Dok se ne pojavi mladi koji 鎒 ne samo ugroziti njegovu slavu, ve na povr筰nu "istjerati" duhove pro筶osti…

Recenzija: Biker Boyz / NAJBR甀 I NAJ瓻┢I
Drama / Avanturisti鑛i
Vlado Ercegovi 0 0

The House on Turk Street / KU艫 IZAZOVA
(30.01.2004.)

Policijski detektiv Jack Friar kre鎒 u potragu za prijateljevom nestalom k鎒ri, a slu鑑jni trag dovodi u ku鎢 kriminalca koji upravo planiraju plja鑛u. Oni su pak uvjereni da tra緄 njih, te ga sve緐 u stanu dok ne obave planirano. Dru箃vo mu 鑙ni Erin (ljubavnica 筫fa bande), femme fatale koja je prethodno zavela bankarskog 鑙novnika, klju鑞e karike u planiranoj plja鑛i. Ipak, na detektiv ne predaje se tako lako…

Recenzija: The House on Turk Street / KU艫 IZAZOVA
Kriminalisti鑛i
Vlado Ercegovi 0 0

King's Guard / KRALJEVA STRA瓵
(30.01.2004.)

Nekada筺ji zapovjednik kraljeve stra緀, Augustus, udru緐je se sa zloglasnim Mortonom u napadu na povorku u kojoj se nalazi princeza Gwendolyn zajedno sa svojim mirazom. Broj鑑no nadmo鎛i napada鑙 ipak 鎒 morati ustuknuti pred takti鑛i sposobnijim braniteljima...

Recenzija: King's Guard / KRALJEVA STRA瓵
Avanturisti鑛i
Vlado Ercegovi 0 0
Ukupan dojam: 1 / 5Ukupan dojam: 1 / 5Ukupan dojam: 1 / 5Ukupan dojam: 1 / 5Ukupan dojam: 1 / 5

The In-Laws / OBITELJSKE VEZE
(29.01.2004.)

Spojite Alberta Brooksa i Michael Douglasa u ovaj remake filma iz 1979 godine o tajnom CIA agentu koji donosi posao u svoj privatni 緄vot i otvori 緄vi pakao za svoje najbli緉je. Ako je pogled na stra緉jicu Alberta Brooksa dok izlazi iz Jacuzzia u tangama za vas komedija onda 鎒 vas ovaj film odu筫viti. Jako je puno komedija napravljeno tako da jednostavno 緄vi od fora i gluposti a pati na pri鑙, In-Laws ni箃a ne mjenja u tom spektru ali zato to radi sa stilom.

Recenzija: The In-Laws / OBITELJSKE VEZE
Komedija / Akcijski
Philatz 0 0

Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl / PIRATI S KARIBA
(27.01.2004.)
Film poput onih u kakvima su u緄vali na筰 stari...

Nesta筧n ali 筧rmantan piratski 緄vot kapetana Jacka Sparrowa (Johnny Depp) prekida se kad njegov suparnik, zli kapetan Barbossa (Geoffrey Rush) ukrade njegov brod, "Crni Biser" te napadne grad Port Royal,otimaju鎖 guvernerovu prekrasnu k鎒rku Elizabeth (Keira Knightley). U galantnom nastojanju da oslobodi djevojku i vrati "Crni biser" Elizabethin prijatelj iz djetinjstva Will Turner (Orlando Bloom) udru緄t 鎒 snage s Jackom. Ono 箃o Will ne zna jest postojanje tajanstvenog prokletstva koje je Barbossu i njegovu posadu osudilo na vje鑞u patnju i lutanje na pol puta izme饀 緄vota i smrti.

Recenzija: Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl / PIRATI S KARIBA
Komedija / Akcijski / Avanturisti鑛i
dahh 0 0

Intolerable Cruelty / RAZVEDI ME, ZAVEDI ME
(26.01.2004.)
Zlatni dodir genijalnih buraza

Miles Massey, izuzetno je prepreden i uspje筧n odvjetnik koji se bavi isklju鑙vo brakorazvodnim parnicama. Dobiv筰 tako jednu u nizu parnica, u kojoj svog bogatog klijenta Rexa Rexrotha, iako je ovaj u鑙nio preljub i isklju鑙vi je krivac za raspad braka, osloba餫 svake odgovornosti zamjera se grdno njegovoj biv筼j supruzi, osvetoljubivoj zavodnici Marylin Rexroth, koja je zahvaljuju鎖 Milesovoj pravni鑛oj vje箃ini ostala bez goleme alimentacije. Merylini, koja je ba kao i Miles premazana svim mastima odlu鑥je se osvetiti prepredenom odvjetniku istom mjerom ni ne sanjaju鎖 da 鎒 se u tom procesu i sama zaljubiti u njega..

Recenzija: Intolerable Cruelty / RAZVEDI ME, ZAVEDI ME
Crna komedija
dahh 0 0

The Hours / SATI
(26.01.2004.)

Tri 緄votne pri鑕 koje se odvijaju u jednom danu, i tri 緀ne u tri razli鑙ta vremena koje preispituju svoje proma筫ne snove koji su im 緄vot u鑙nile nemogu鎖m, okosnica su filma Sati, ekraniziranog istoimenog romana Michaela Cunninghama. Iako baza filma nije nimalo jednostavna, Stephen Daldry je raspetljava  vje箃o i bez predaha, pri鑑ju鎖 istovremeno tri me饀sobno ispresjecane pri鑕. U prvoj pratimo spisatiljicu Virginiu Woolf (Nicole Kidman) koja se bori sa sablastima svoje bolesti koja eskalira depresijom i kona鑞im suicidom.

Recenzija: The Hours / SATI
Zoran 甿iri 0 0

Legally Blonde 2 / PLAVU〢 UZVRA艫 UDARAC
(26.01.2004.)
Neoriginalni 箃anceraj ...

Nastavak uspje筺og originala u kojemu Reese Whiterspoon ponavlja ulogu plavu筫 Ellie Woods koja se uskoro treba udati za Emmeta (Willson) no prije vjen鑑nja Ellie 緀li prona鎖 biolo筴u majku svjeg psi鎍, chiwawe po imenu Bruiswer. Kada na savoj u綼s doznaje kako je nesretna kuja zato鑕na u institucije koja vr筰 pokuse nad 緄votinjama odlu鑞o kre鎒 u pravnu bitku za za箃itu njihovih prava. Njena je borba ubrzo dovodi do samog izvori箃a politi鑛e mo鎖 u Americi, sjedi箃a ameri鑛og Kongresa u Washingtonu.

Recenzija: Legally Blonde 2 / PLAVU〢 UZVRA艫 UDARAC
dahh 0 0
Ukupan dojam: 1.5 / 5Ukupan dojam: 1.5 / 5Ukupan dojam: 1.5 / 5Ukupan dojam: 1.5 / 5Ukupan dojam: 1.5 / 5

Alien Quadrilogy / ALIEN TETRALOGIJA
(25.01.2004.)

Kada je 1979. godine Ridley Scott snimio prvi dio "Osmog putnika" (kojeg mu je velikodu筺o prepustio Walter Hill, ina鑕 producet cijelog serijela i nerijetko ko-scenarist, a Ridley uop鎒 nije bio u prvom izboru - bole od njega su kotirali Robert Aldridge, Peter Yates, Jack Clayton, Dan O'Bannon i Walter Hill), po鑕tni plakat za film predstavljao je ravnu liniju zahva鎒nu samo jednim okom, 緀le鎖 predstaviti nemo i o鑑j koji vas obuzima dok vri箃ite u svemiru u kojem vas nitko ne mo緀 鑥ti.

Recenzija: Alien Quadrilogy / ALIEN TETRALOGIJA
Znanstveno Fantasti鑞i (SF)
Vlado Ercegovi 0 0

Hulk / HULK
(24.01.2004.)
Doktor Banner & Mister Hulk

Tko je Hulk? Od kud se sad taj stvorio? Hulk je stara kvrga, osmi筶jena i o緄votvorena jo davne 1962, a njegovo postojanje mo緀mo zahvaliti legendi strip stvarala箃va, Stan Leeju koji je osim Hulka stoviro kultnu plejadu Marvelovih superheroja. Kako je posljednjih nekoliko godina evidentna najezda filmova stripovske tematike, dolazak Hulka na filmski medij bilo je pitanje trenutka, a kako to obi鑞o biva granica izme饀 filmske i PC gamerske populacije je sve tanja, pa je jasno da je paralelno s izlaskom filma na tr緄箃e do筶a i istoimena igra.

Recenzija: Hulk / HULK
Akcijski / Drama / Fantasti鑞i
Zoran 甿iri 0 0