» resetiraj parametre

RECENZIJE
(Ukupno rezultata: 677)

« prethodna 1-10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21-30 31-40 41-50 sljedeća »

El laberinto del fauno / PANOV LABIRINT
(26.08.2008.)
Film koji je svugdje gdje je prikazivan pokupio isključivo hvalospjeve kritike i publike, te se ovjenčao brojnim nagradama među kojima su i tri Oscara, napokon na DVD izdanju može pogledati i naša publika, i brzo se uvjeriti da su visoka očekivanja sasvim opravdana. "Panov labirint" jedan je od najboljih filmova proteklog desetljeća. Smješten u grubo okruženje ruralne Španjolske nakon Građanskog rata u kojoj se vojska generala Franca bori protiv malobrojnih preostalih pobunjeničkih skupina, "Panov labirint" prati životnu priču djevojčice Ofelije. dvd

Recenzija: El laberinto del fauno / PANOV LABIRINT
Drama / Fantastični / Triler
Petar Vidov 7 7

There Will Be Blood / BIT ĆE KRVI
(15.08.2008.)
Glas naftaša zvuči kao da je sačinjen od nafte i sirupa. Dubok je, samopouzdan i iskren. Netko tko tako zvuči mora biti lažov. Njegovo ime je Daniel Plainview i on mrzi ljude. Jedini cilj u životu mu je zaraditi što više novca i zadržati ga za sebe. Na početku filma zatičemo Plainviewa kako lopatom i dinamitom vadi srebro iz tvrdog kamena. Kad padne u svom rudniku i slomi nogu, pohlepno će zgrabiti komad dragocjenog metala koji mu je ispao u mraku, izvući se iz rupe i nastaviti gdje je stao. dvd

Recenzija: There Will Be Blood / BIT ĆE KRVI
Petar Vidov 2 2

Hancock / HANCOCK
(10.08.2008.)
Superjunak bez pravih izazova
U sveopćoj pomami za superherojima u kina je napokon stigao i jedan koji nije temeljen na stripu. On je John Hanckok, superheroj kojeg nitko ne voli. Možda zato što je pijanac, možda zato što je mizantrop, možda zato što svaki put kad krene u akciju napravi više štete nego koristi, ali Hanckok nije navikao da mu ljudi zahvaljuju nakon što ih spasi. kino

Recenzija: Hancock  / HANCOCK
Komedija / Akcijski / Fantastični
Petar Vidov 1 1

No Country For Old Men / NEMA ZEMLJE ZA STARCE
(06.08.2008.)
Svoj vjerojatno najbolji film braća Coen objasnila su već u prvih pet minuta, što je uistinu umjetnost kod jednog ovako kompleksnog uratka. Dugački kadrovi nepreglednih teksaških prostranstava popraćeni umirujućim glasom šerifa Bella (Lee Jones) koji priča o tinejdžeru kojeg je poslao na električnu stolicu zbog ubojstva svoje 14-godišnje djevojke publiku će u startu pripremiti na ono što ih očekuje. dvd

Recenzija: No Country For Old Men / NEMA ZEMLJE ZA STARCE
Drama / Kriminalistički / Triler
Petar Vidov 14 14

The Dark Knight / VITEZ TAME
(02.08.2008.)
Nakon pojave Batmana, Gotham je s vremenom postao grad s manjom stopom kriminala. Kriminalci ga se boje i njihovo djelovanje je svedeno na minimum. No, bitka još uvijek nije gotova, "jer noć je najmračnija pred zoru". Da bi jednom zauvijek sredio mafiju Gotham Citya, Batman se udruži sa nadobudnim mladim tužiocem Harvey Dentom i policijskim narednikom Jamesom Gordonom, kako bi zajedničkim snagama jednom zauvijek očistili ulice Gothama od kriminala i nasilja. Trojac uspije dovesti mafiju pred sam rub sloma, no tada se pojavi novo lice u gradu, kriminalac nove klase - Joker. kino

Recenzija: The Dark Knight / VITEZ TAME
Akcijski / Kriminalistički
Ivica Pustički 18 18

Young at Heart / MLADI U SRCU
(29.07.2008.)
Ako ste do sad na YouTube servisu slučajno naletjeli na video clip, (ili vam je isti sjeo u inbox), a na kojemu grupa osamdesetogodišnjaka pjeva a capella neku od pjesama iz repertoara legendarnih Ramonesa, vrlo je vjerojatno da ste kao i ja pomislili da je riječ o kakvom reklamnom video spotu. Vođen tom mišlju rekao sam sebi; „Ma svaka čast onome tko je uspio okupiti ovu starčad i nagovoriti ih da nauče jedan pank standard“. kino

Recenzija: Young at Heart  / MLADI U SRCU
Dokumentarni
Zoran Žmirić 0 0

The Incredible Hulk / NEVJEROJATNI HULK
(24.07.2008.)
Znanstvenik Bruce Banner je iskušavao na sebi djelovanje gama zračenja na ljudsko tijelo. Pokus je krenuo u krivom smjeru i Banner se iz mirnog čovjeka pretvorio u ogromno zeleno i divlje čudovište - Hulka. Pri tome je ozlijedio nekoliko osoba, između ostaloga i svoju ljubav života, doktoricu Elizabeth "Betty" Ross, zbog čega je njezin otac, opsesivni general Thaddeus '"Tunderbolt" Ross krenuo u progon za njim. kino

Recenzija: The Incredible Hulk / NEVJEROJATNI HULK
Akcijski / Fantastični / Znanstveno Fantastični (SF) / Triler
Ivica Pustički 4 4

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull / INDIANA JONES I KRALJEVSTVO KRISTALNE LUBANJE
(09.06.2008.)
Prošlo je skoro pa 20 godina od posljednje Indyjeve avanture. Na samom početku filma Indiana pada u ruke sovjetima koji provaljuju u Area 51. Sovjeti od Indiane traže mišljenje o sadržaju jednoga od kovčega kojeg američka vlada krije od očiju javnosti. Indy im pod prijetnjom smrću pomaže kako bi u ogromnom skladištu pronašli predmet svog interesa, te se u zgodnom trenutku daje u bijeg. No uzalud, izdan od suradnika protiv Indyja se okreće FBI koja ga tereti da je špijun, a pritisak se odražava i na Indianin posao nakon čega se Jones odluči na napuštanje domovine. kino

Recenzija:  Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull / INDIANA JONES I KRALJEVSTVO KRISTALNE LUBANJE
Akcijski / Avanturistički
Zoran Žmirić 2 2

The Kite Runner / GONIČ ZMAJEVA
(16.04.2008.)
It's summer
I can taste the salt of the sea
There's a kite blowing
out of control on the breeze
I wonder what's gonna happen to you
You wonder what has happened to me...

Kite (U2) kino

Recenzija: The Kite Runner  / GONIČ ZMAJEVA
Marin Zdelar 0 0

Across the Universe / ACROSS THE UNIVERSE
(07.04.2008.)
ALL YOU NEED IS LOVE
Nekoć davno, mjuzikli su se snimali šapom i kapom, raspjevane ljepotice graciozno su šepurile svoja grlena pluća velikim ekranima, a sreći i šarenilu kao da nije bilo kraja. Julie Andrews stolovala je svijetom gdje se sve moglo reći kroz pjesmu, ples i nevino laprdanje o tradicionalnim vrijednostima patrijarhalnog kvazi društva, a njihove pjesme i njihovi snovi su ponosno stajali kao etalon vrhunskog celuloida sazdanog od planinskih lanaca dobrih namjera, dobronamjernih pjesama i još boljih antidepresiva za zbunjene mediokritetske mase izgubljene generacije poslijeratnog optimističnog vrlog novog svijeta. dvd

Recenzija: Across the Universe / ACROSS THE UNIVERSE
Drama / Romansa / Glazbeni
Stavko Kljun 4 4